تاریخ انتشار:۲۲:۵۸ - ۰۶ دی ۱۴۰۲
عصر دنا: وقتی بیش از 20 هزار نفر جمعیت چاروسا محروم از یک استادیوم درست و حسابی هستند دلیل آن چیست؟ یا نگذاشته‌اند کاری صورت بگیرد یا نمی‌خواهند کاری انجام شود؟.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

فارس: یکی از سوژه‌های خبری در این سالها همیشه موضوع استادیوم ورزشی قلعه رئیسی بوده خبری که از تریبون نماز جمعه گرفته تا تاکید نماینده ولی فقیه در استان در دیدارهای مختلف با مسوولان ورزشی، همه و همه نشان از ارزش موضوع دارد اما همه مشکلات از گذشته تاکنون به ضعف مدیریت‌ها  بر می‌گردد.

وقتی بیش از 20 هزار نفر جمعیت محروم از یک استادیوم درست و حسابی هستند دلیل آن چیست؟ یا نگذاشته‌اند کاری صورت بگیرد و یا نمی‌خواستند کاری شود؟.

اما در طول این سالیان دغدغه مسوولان شهری و بخش چاروسا از بخشداران ادوار مختلف تا شورای شهر در چندین دوره همه و همه اهتمام بر تکمیل این استادیوم داشتند اما کار آن چنانی صورت نگرفت و پروژه لاک پشتی حرکت می کرد و همچنان این وضع ادامه دارد.

با حضور دهقان مدیرکل ورزش و جوانان استان از همان روز اول پس از حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و تاکید آیت الله حسینی بر تکمیل این استادیوم شاهد تلاش بیشتر نسبت به سالهای گذشته بودیم اما مدتی است مجدد با رکود مواجه شده و به حالت لاک پشتی خود برگشت.

اما در سفر رئیس برنامه و بودجه استان به چاروسا و در نشست شورای اداری، بخشدار چاروسا حرف های دردمندانه‌ای زد تا که بسا این ورزشگاه بعد از سال‌ها تکمیل شود.

ایزدخواه بخشدار چاروسا در نشست با رئیس برنامه و بودجه گفت: نمی دانم دستان پشت پرده چه کسانی نمی گذارد استادیوم ورزشی قلعه رئیسی پس از 17 سال تکمیل شود و هر چه همکاری می کنیم باز هم عده ای نمی گذارند کار شود.

اما مشکلات و دغدغه ها به همینجا ختم نمی شود و اگر به خوبی به یاد آوریم خبری در اوایل سال مبنی بر نبود رادیولوژی در چاروسا سر و صدای زیادی را به همراه داشت و همان موقع اعلام شد که دستگاه نصب شده و تا دو ماه آینده فعال می شود تا نیاز نباشد که مردم چاروسا رنج سفر به دهدشت را تحمل کنند.

باز هم در اوایل کار تلاش رئیس شبکه بهداشت برای فعال شدن رادیولوژی چاروسا مجدانه بود اما بعد از ماه ها همچنان این دستگاه غیر فعال است و مردم برای خدمات رادیولوژی باید به دهدشت عزیمت کنند.

در نشست رئیس سازمان برنامه و بودجه در زمینه رادیولوژی باز هم بخشدار چاروسا از دستان پشت پرده گفت که هر چه پیگیری می کنیم می‌گویند چون علوم پزشکی استان بدهکار است دستگاه چاروسا بلاتکلیف است.

این در حالی است که دستگاه در مرکز درمانی چاروسا وجود دارد اما ایراداتی دارد که می توان با عزم جدی مدیریت علوم پزشکی برطرف شود.

حال جای امید است در دولت مردمی دستان پشت پرده که از ابتدا بر کناز زدن آن توسط ریاست جمهور تاکید می کرد شده بود بگذارند خدمات به تمامی مردم به طور مساوی برسد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین