تاریخ انتشار:۲۳:۰۸ - ۰۴ دی ۱۴۰۲
عصر دنا: رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم خیر و نیکوکار استان پارسال بیش از سه میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان صدقه به نیازمندان پرداخت کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
علی حسن مظاهری افزود: یکی از رویکرد‌های کمیته امداد توسعه مشارکت‌های مردمی به منظور جلب کمک‌ها و حمایت‌های بیشتر مردم و خیران نیکوکار جهت ارائه خدمت بهتر به نیازمندان است.
وی گفت: طرح‌های مشارکتی زیادی از جمله زکات، صدقات، جشن‎‎‌های نیکوکاری و عاطفه‎‎ ها، اطعام نیازمندان و اکرام ایتام و ‏محسنین به منظور توسعه کمک‌های مردمی، در کمیته امداد در حال انجام است.
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد افزود: صدقات جمع آوری شده در بخش‌های درمانی، فرهنگی، جهیزیه، عمرانی و... برای مددجویان و نیازمندان هزینه می‌شود.
وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین روش‌های جمع آوری صدقات استفاده از کد کیو آر است که در این روش هر مشترک صندوق صدقات می‌تواند با داشتن کد (QR) اختصاصی خود و با استفاده از گوشی همراه به آسانی نسبت به پرداخت صدقه اقدام کند.
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این روش یکی از راه‌های پرداخت صدقه در کنار سایر روش‌ها است و از مزایای آن می‌توان به راحت‌تر پرداخت کردن صدقه، امکان پرداخت در هر زمان و مکان و تسریع در کمک رسانی به نیازمندان اشاره کرد.
برچسب ها: علی حسن مظاهری
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین