تاریخ انتشار:۲۲:۳۱ - ۱۶ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: سه پروژه احداث شبکه و ایستگاه فوق توزیع نیروی برق در بهمئی، لنده و بخش‌های چاروسا و دیشموک با وجود اخذ مجوز و ردیف بودجه از سال ۱۳۹به کما رفته‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عصردنا: اجرای سه پروژه ایستگاه فوق توزیع نیروی برق در شهرستان‌های بهمئی و لنده و بخش‌های چاروسا و دیشموک پس از سال ۱۳۹۸حذف و یا تغییر داده شدند. 

با پیگیری‌های عدل هاشمی‌پور طی سال۱۳۹۸ مجوز احداث سه شبکه و ایستگاه فوق توزیع برق اخذ شده بود.

نماینده وقت کهگیلویه در مجلس طی نامه‌ای به وزیر نیرو خواستار دستور لازم برای پیگیری احداث شبکه و ایستگاه فوق توزیع برق برای حوزه انتخابیه شده بود اما این پروژه‌ها به رغم اخذ مجوز و دارا بودن کد و ردیف بودجه بعد از پایان دوره نمایندگی هاشمی‌پور حذف و یا تغییر داده شدند.

در نامه عدل هاشمی‌پور به اردکانیان وزیر نیرو آمده است:
احتراما به استحضار می‌رساند که مردم شریف شهرستان‌های بهمئی، لنده و بخش‌های چاروسا و دیشموک انتظار احداث شبکه و ایستگاه برق فوق توزیع داشته ولی متأسفانه بنا بر هر دلیلی این اقدام صورت نگرفته و همین باعث نارضایتی و نگرانی مردم گردیده است.
مستدعی است دستور فرمایید تا شرکت توزیع برق استان خوزستان اقدام لازم را به شرح ذیل مبذول فرمایند.

هاشمی‌پور در این نامه با اشاره به شرایط گرمسیری و محروم بودن منطقه از وزیر نیرو درخواست رسیدگی به سه پروژه شبکه ایستگاه برق فوق توزیع شهرستان بهمئی، شبکه و ایستگاه برق فوق توزیع شهرستان لنده و شبکه و ایستگاه برق فوق توزیع بخش‌های چاروسا و دیشموک شده بود.

وی هدف از اجرای این پروژه‌ها را رفع افت ولتاژ برق و جلوگیری از نوسانات عنوان کرد.

با این حال بعد از سال ۹۸ و پایان دوره نمایندگی هاشمی‌پور به عنوان خادم حوزه انتخابیه در مجلس معلوم نیست سرنوشت این پروژه‌ها به کجا رسید و چه کسی پاسخگوی انتظار چندین ساله مردم این منطقه است.

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین