تاریخ انتشار:۱۶:۲۵ - ۱۱ آذر ۱۴۰۲
ویژه گروه های جهادی؛
عصر دنا: دوره توانا به صورت دو روز در شهرستان گچساران برای توانمند سازی گروه های جهادی برگزار شد
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، سید کرامت وفانژاد مسئول عملیات جهادی ناحیه بسیج دانشجویی در خصوص دوره توانا بیان کرد در این دوره دو روزه دانشجویان جهادگر به صورت کارگاهی و عملی با اردوی جهادی مطلوب مدیریت تشکیلات در اردوی جهادی اجرای برنامه‌های فرهنگی آموزشی و هنری در اردوهای جهادی آشنا شدند.

در این دوره که دو روز در شهرستان گچساران برگزار شد سعادت صالحی نیا فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان در بین گروههای جهادی با بیان اینکه امروز دور هم جمع شده‌ایم تا هم تقدیر و تشکری از شماها باشد و هم برنامه‌ریزی خوبی برای آینده داشته باشیم عنوان کرد: گروههای جهادی نقش بسزایی در کمک به قشر ضعیف در جامعه را در دستور کار خود خواهد داشت..

وی ضمن تشکر از مجموعه نفت و گاز که نهایت همکاری را با ما داشته‌اند از همکاری عزیزانمون در آموزش و پرورش و همچنین جناب آقای سرهنگ رضایی مسئول محترم بسیج سازندگی که در آینده هم از این عزیزان کمک و همکاری خوبی می‌طلبیم

صالحی‌نیا گفت: گروههای جهادی در این ایام سنگ تمام گذاشتند و از همه خواهران و برادران بسیجی گروههای جهادی جای تقدیر و تشکر دارد

وی در ادامه افزود با توجه به اینکه گروههای جهادی گروهی زحمت کش و تلاش‌گر هستند که در عمران آبادی نقش به سزایی دارند گفت: باید از این قشر جهادی نهایت استفاده را کرده و تقدیر و تشکر ویژه ای را داشته باشیم.

مسئول بسیج دانشجویی گفت: تلاش و سختی های بسیجیان جهادی والحق و الانصاف جای تقدیر و تشکر دارد چون تحمل خیلی سختی را در درون خود تحمل کردند تا مشکلی از مشکلات مردم را کم کنند.

وی عنوان کرد: امروز کار جهادی یک ضرورت و یک ظرفیت است

سرهنگ رضایی مسئول یسیج سازندگی هم در این دوره گفت: انقلاب ما انقلابی جهادی بود و با جهاد ما به پیروزی رسیدیم

وی گفت: در گروههای جهادی خودشناسی اولین چیزی است که انسان در ان به خودشناسی می رسند و در کار جهادی انسان درد مردم را درک می کند و در بحث کار و کوک به مردم و جامعه بیشتر تلاش می‌کند

رضایی گفت: وظیفه دانشجوی انقلابی و جهادی کار جهادی و کمک به همنوعان است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین