کد خبر: ۲۱۸۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۲۰:۰۶ - ۱۰ آذر ۱۴۰۲
عدل هاشمی‌پور:
عصر دنا: کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه کهگیلویه گفت: تنها کسی بودم که دیوار بتنی بین ثلاث و بویراحمد را با بولدوزر تخریب کردم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سردار عدل هاشمی پور امروز در همایش هم اندیشی ایل زنگوایی تأکید کرد: ایلات و طوایف این مدت برای مشارکت حداکثری مد نظر مقام معظم رهبری خود را اماده می کنند.

هاشمی، پور گفت: این حرکتی که امروز طایفه زنگوا داشتند و حرف و حدیث هایی که این مدت شنیدم را خنثی کرد. 

وی با بیان اینکه حرفها را به خدا سپردم یاد گرفتم بدیها را به خدا بسپارم، گفت: مدتهاست  برای دلسردی ایلات و طوایف گفته‌اند اقای هاشمی زنگوایی است اما زنگوا با او نیست! ایل من اما امروز این ترفند را خنثی کردند. 

نماینده پیشین مردم کهگیلویه در مجلس افزود: امام راحل با توکل به خدا و توسل به ایمه اطهار و پشتوانه ملت نظام را با همه فراز و فرودها همه چالش ها و همه مشکلات انقلاب را به پیروزی رساند. 

وی با بیان اینکه از همان اوایل انقلاب امام راحل دستور رفراندوم دادند،  اضافه کرد:انتخاب نمایندگان مجلس خبرگان را به مردم سپردند انتهابا نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر و روستا را به مردم سپردند. 

هاشمی، پور تصریح کرد: دخالت مردم در سرنوشت نعمت بزرگی است که امام به ما داد. 

وی با اشاره به محرومیت، های کهگیلویه گفت: اگر در حوزه، های مختلف عقب ماندیم. 

 اینها را به حساب نظام نگذاریم، آیه صریح قران می‌فرماید سرنوشت هیچ قومی تغییر نخواهد کرد مگر به دست خودشان. 

هاشمی، پور با بیان اینکه تا کی باید در شعار و سخنرانی،ها  گوجه‌چینی دختران ما در دشت های مجاور کلیدواژه باشد،گفت: در عمل به این معضل خاتمه دهیم. 

وی ادامه داد: تا کی می خواهیم با کار گروهی با اختلاف سلیقه ها بتوانیم وضعیت را سامان دهیم؟ مطمین باشید این اتفاق نخواهد افتاد مگر اینکه ما درست انتخاب کنیم. 

وی در توصیه خود به ایل مردم گفت: تحت تاثیر مسایل قومیت قرار نگیریم یک دل و یکصدا سکانها را به اهلش بسپارند. 

نائب رئیس مجلس دهم شغل و تخصص خود را سازندگی خوتند و گفت: این ارزش و عزت را و این اعتبار را در نظام اسلامی کسب کردم

بعد از جنگ در سازندگی ها شرکت کردم. 

وی بیان کرد: برای یکی دو دوره کار سیاسی را بایگانی کنیم، چپ و راست را بایگانی کنیم دور هم جمع شویم صحرای کلاچو و دشت چرام از مارون سیراب خواهد شد. 

هاشمی‌پور گفت: من دنبال بازیهای سیاسی نیستم اما اعتقاد به مدیران کاربلد کارامد ولایتمدار دارم و از پتانسل انها استفاده می‌کنم. 

 

وی با بیان اینکه شایستگی را در انتصابها لحاظ می‌کنم، افزود: تغییر مسیول توانمند و کارامد چه ضرورت دارد که برای ان وقت کارهای عام المنعه را بگیرم. 

نامزد انتخابات مجلس دوازدهم گفت: انتظار این است مشارکت حداکثری را برای مایوس کردن دشمنان نظام داشته باشید نا امید و دلسرد نباشید خدای متعال کمک خواهد کرد. 

امنیت پایداری که به برکت خون شهدای والامقام و فداکاری ازادگان و ایثارگران بوجود امده را قدر بدانیم. 

وی با اشاره به اینکه امنیت ما در هیچ برهه ای از تاریخ سابقه نداشته است،  افزود:  یک روزی طایفه اولادمیرزاعلی و زنگوایی اختلاف هایی داشتند امروز به برکت بزرکان کنار هم نشسته اند،  امروز بهمیی و طیبی در کنار هم هستند، همه برادرند. 

هاشمی‌پور تأکید کرد: تنها کسی بودم که دیوار بتنی بین ثلاث و بویراحمد را با بولدوزر تخریب کردم. 

وی اضافه کرد: جوانمرد آن است که کارهای بزرگ خود را کوچک جلوه دهد و کارهای کوچک دیگران را بزرگ جلوه دهد. 

هاشمی‌پور گفت: امروز ما هنوز بعد از ۴۴سال می گوییم جاده دیشموک به چاروسا را روکش کردیم، مدرسه سه کلاسه ساختیم! در حالی که دیگران ازادراه، بزرگراه سد و کارخانجات می‌سازند. 

وی با اشاره به اینکه دوره نمایندگی چهار ساله او اقدامات موثری انجام گرفت و پروژه‌های بزرگی کلید خورد، افزود: ما چهار سال بودیم تا گرم شدیم با ما خداحافظی کردند. 

هاشمی‌پور «نه به قومیت‌گرایی»  در ارائه خدمات را سرلوحه کار خود دانیت و گفت: اینطور نبود که اول جاده روستاهای ایل و تبار خودم را بهسازی کنم و بستگان و ایل من هم نگفتند اول روستاهای ما را بهسازی کنید. 

هاشمی پور تأکید کرد: باید اول توسعه ذهنی و فکری پیدا کنیم، تنگ نظری و حسادت و سوظن و تهمت و ریاکاری و چاپلوسی نمی شود. 

وی بیان کرد: با نیت خالص برای ادامه کارهای زیربنایی به کما رفته امدم،  سد ابریز به کما رفت،  سوله ها و مصالح نیروگاه برق  کجا رفت؟  رقیب به جای تخریب دیگران اینها را پیگیری کند. 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
خودت وموحد هردو رد صلاحیتید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین