تاریخ انتشار:۱۴:۲۴ - ۰۴ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: با حضور اقشار مختلف مردم، یادواره ۳۰ شهید دهستان جاورده چاروسا برگزار شد..
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت الاسلام حیدرخواه امام جمعه قلعه رئیسی در مراسم یادواره شهدا با بیان اینکه شهدا نماد امنیت و آرامش امروز همه ما بودند و باید خود را قدردان شهدا و خانواده آنها بدانیم گفت: برگزاری یادواره شهدا موجب زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

ارشیا رئیس شورای دهستان جاورده هم گفت حقیقتا شهدا زنده های جاویدان هستند که لحظه به لحظه ی زندگی ما را مشاهده می کنند و انتظار آنها از ما این است که راه آنها را با اخلاص ادامه دهیم و از آرمان های انقلاب اسلامی محافظت کنیم.

ارشیا به مشکلات دهستان جاورده پرداخت و خواستار همکاری بنیاد مسکن و راهداری جهت بازگشایی و اجرای بلوار در ورودی دهستان جاورده شد.

شریفی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه، ضمن گرامیداشت سالروز سوم خرداد گفت: شهدا فرهنگ ایثار هم گفت: در عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر رزمندگان اسلام موفق به آزادسازی بیش از ۵ هزار کیلومتر مربع از سرزمین کشورمان شدند.

حسنعلی داشنی هم از یادگاران هشت سال دفاع در این مراسم به بیان خاطراتی از شهدا پرداخت.

علی مردان روستا فرمانده هشت سال تیپ ۴۸ فتح و یادگار هشت سال دفاع مقدس هم از نقش شهدا و جانبازان و نیروهای اعزامی از چاروسا در جنگ تحمیلی گفت؛ حقیقتا نیروهای اعزامی از چاروسا بادلاوری های خود نقش زیادی در پیروزی های زمان جنگ در گردانهایی که فرماندهی کردم داشته اند و به جرات می گویم اگر بچه های چاروسا در کربلای ده نبودند شکست می خوردیم و بچه های این منطقه توانمند و با تعصب و شکست ناپذیر بودند و از همینجه به مادران آنها با پرورش چنین فرزندانی تبریک می گویم.

یادگار هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: بچه های چاروسا در بین دلاوران معروف بودند و بسیاری از سرداران هشت سال دفاع مقدس از آنها یاد می کنند.

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین