کد خبر: ۲۱۶۲۹
تعداد نظرات: ۱۷ نظر
تاریخ انتشار:۰۹:۵۰ - ۳۰ آبان ۱۴۰۲
عصر دنا گزارش می دهد؛
عصر دنا: حضور مدیران و کارمندان دولتی در کنار نماینده فعلی یا کاندیدای خاص نشان می دهد که این حضور، به منظور نشان دادن حمایت از این کاندید صورت گرفته است. این امر می تواند نشان دهنده این باشد که این افراد از امکانات دولتی برای پیشبرد اهداف سیاسی خود استفاده می کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا در روزهای اخیر، خبر حضور مدیران و کارمندان دولتی در مراسم ترحیم با همراهی کاندیدهای انتخاباتی بازتاب گسترده ای در رسانه ها و فضای مجازی داشته است. این خبر، واکنش های متفاوتی را از سوی کاربران به همراه داشته است. برخی از کاربران این اقدام را تخلف انتخاباتی و استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی می دانند. این دسته از کاربران معتقدند که این حضور در مراسم ترحیم، به شکلی سازماندهی شده و با هدف تبلیغات انتخاباتی صورت گرفته است. آنها همچنین معتقدند که این اقدام، مصداق استفاده از امکانات دولتی برای پیشبرد منافع شخصی و سیاسی است.

برخی دیگر از کاربران، این اقدام را تخلف انتخاباتی نمی دانند و آن را در چارچوب قانون می دانند. این دسته از کاربران معتقدند که این حضور در مراسم ترحیم، در خارج از ساعت اداری و با حضور داوطلبانه مدیران و کارمندان صورت گرفته است. آنها همچنین معتقدند که این اقدام، ارتباطی به تبلیغات انتخاباتی ندارد و صرفاً یک مراسم عزاداری بوده است.

با توجه به این واکنش ها، می توان گفت که این اقدام، با واکنش های متفاوتی مواجه شده است. اما با این حال، این اقدام، از نظر اخلاقی و قانونی، مردود است.

از نظر اخلاقی، این اقدام، مصداق استفاده از مراسمات عزاداری برای پیشبرد اهداف سیاسی است. این اقدام، نشان دهنده بی احترامی به خانواده داغدار است و ارزش های اخلاقی را زیر سوال می برد.

از نظر قانونی، این اقدام، می تواند مصداق استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی باشد. این اقدام، می تواند به عنوان یک تخلف انتخاباتی، مورد بررسی قرار گیرد.

زیرا این اقدام، به شکلی سازماندهی شده صورت گرفته است. حضور همزمان تعداد زیادی از مدیران و کارمندان دولتی در یک مراسم ترحیم، نشان می دهد که این حضور، به شکلی برنامه ریزی شده بوده است.

علاوه بر این، این اقدام، با هدف تبلیغات انتخاباتی صورت گرفته است. حضور مدیران و کارمندان دولتی در کنار نماینده فعلی و برخی کاندیدا نشان می دهد که این حضور، به منظور نشان دادن حمایت از این کاندید صورت گرفته است.

این افراد با این اقدام، از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی استفاده کرده اند. حضور مدیران و کارمندان دولتی در یک مراسم ترحیم، می تواند به عنوان یک استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی تلقی شود.

شرکت در مراسمات عزاداری، به ویژه در صورت حضور همزمان تعداد زیادی از مدیران و کارمندان دولتی، می تواند به عنوان یک استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی تلقی شود. 

حضور مدیران و کارمندان دولتی در کنار نماینده فعلی یا کاندیدای خاص نشان می دهد که این حضور، به منظور نشان دادن حمایت از این کاندید صورت گرفته است. این امر می تواند نشان دهنده این باشد که این افراد از امکانات دولتی برای پیشبرد اهداف سیاسی خود استفاده می کنند.

اگر مدیران و کارمندان دولتی در زمان غیر اداری و با ماشین شخصی در مراسم ترحیم شرکت کنند، این امر می تواند نشان دهنده این باشد که آنها از امکانات دولتی برای شرکت در این مراسم استفاده نکرده اند. با این حال، اگر این افراد در مراسم ترحیم، اقدام به سخنرانی یا تبلیغات سیاسی کنند، این امر می تواند نشان دهنده این باشد که این حضور، به منظور تبلیغات انتخاباتی صورت گرفته است. این امر می تواند مصداق استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی تلقی شود.

علاوه بر این، حضور مدیران و کارمندان دولتی در مراسم ترحیم، می تواند به عنوان یک تعهد سیاسی تلقی شود. این امر می تواند نشان دهد که این افراد، به نماینده فعلی وفادار هستند و از او حمایت می کنند.این امر می تواند به عنوان یک تعهد سیاسی از سوی مدیر دولتی تلقی شود که این خود نوعی تبلیغ و استفاده نادرست از ظرفیت ها و امکانات دولتی است.

در نهایت، تشخیص اینکه آیا حضور مدیران و کارمندان دولتی در مراسم ترحیم، مصداق استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی است یا خیر، بر عهده نهادهای نظارتی است. این نهادها باید با توجه به عوامل مختلف، این موضوع را بررسی کنند.

بنابراین، اگر نهادهای نظارتی، حضور مدیران و کارمندان دولتی در مراسم ترحیم را با توجه به این عوامل، به عنوان یک استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی تلقی کنند، می توانند این اقدام را به عنوان یک تخلف انتخاباتی، مورد بررسی قرار دهند.

در پایان، می توان گفت که این اقدام، از نظر اخلاقی و قانونی، قابل قبول نیست. این اقدام، نشان دهنده بی احترامی به خانواده داغدار و استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی است. نهادهای نظارتی باید این اقدام را بررسی کنند و در صورت احراز تخلف، برخورد قانونی لازم را انجام دهند.

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
همه ی کاندیداهای رقیب نماینده ی کنونی باید پیگیر عزل استاندار باشند با وجود این استاندار بی کفایت مردم نمی توانند به صحت انتخابات اعتماد داشته باشند حالا که در ملا عام مدیران ادارات را تعطیل و آموزش و پرورش هم هماهنگ کننده ی مراسمات فاتحه خوانی است و استاندار بی تفاوت از کنار همه ی این تخلفات آشکار می گذرد معلوم نیست که در پشت صحنه چه نقش هایی می کشد با صراحت اعلام می کنیم با وجود استاندار کنونی امکان برگزاری انتخابات بی طرفانه وجود ندارد زیرا شخصا در این موضوع ذینفع است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
از دفتر .... باید پیگیر عزل استاندار بی عرضه و مدیران حاضر در این نمایش مضحک باشید همه ی مدارک به شورای نگهبان مرکز برای رد صلاحیت نماینده ی کنونی ارائه شود اگر چه مردم نشان دادند که او همین الان از نگاه مردم رد شده است
حقیقت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
مدیر و مسئول عصر دنا
از نشر مطالب تکراری شما خسته شده ایم لطف یه مطلب را یکبار نشر دهید وهر چقدر هم شیون کنید فایده ندارد مطابق با قانون بوده ،خارج از تایم اداری و عدم استفاده از امکانات دولتی بوده و خودتان و اجیرشدگان به سایت تان را به زحمت نیندازید .نیتی که به روشنفکر رای بدادم نداشتم ولی به خدا از این به بعد لحظه ای درنگ نمی کنم
ناشناس
|
Greece
|
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
گرارش مستند همه تجمعات دسته بندی و ارسال گردید اصلاجای نگرانی نیست
پاسخ ها
پرونده ساز و نوچه اش
| Germany |
۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
جمع کن بساطت را.........
به هرجا میخوای گزارش بده.
تمام افرادحاضردرتجمع ازبستگان نسبی وسببی صاحب عزا هستند.
شما خلاف موازین اخلاقی، تصویر یک کارشناس اداره شهرستان راباعلامت مشخص می کنی وتهمت استفاده ازامکانات دولتی را بهش می زنی علیرغم اینکه هم وقت وهم ایاب وذهاب متعلق به شخص شرکت کننده درمراسم هست.
باز میگویم:"جمع کن بساطت را."
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
غلط کرد آقای صالحی با این متن نوشتن وخبر نوشتنش که بدون اجازه به حریم شخصی افراد ورود پیدا میکنه.
عدالت
|
Netherlands
|
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
هرچه تخریب کنید حامیان روشنفکر بیشتر اتحاد درست خواهند کرد
با این تخریب ها حامیان روشنفکر بیشتر خواهد شد همانطور که از این جمعیت که ایشان رو همراهی کردن در انتخابات جوابی به شما خواهند داد که برا همیشه کاسه کوزه تان رو جمع کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Russian Federation |
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
ها جون حالوت ...
ایران اباد
|
United States of America
|
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
جناب بادغن نیز حضور دارند
عیسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
من هم هر روز نماینده رو همراهی می کنم،بدون کوچکترین ترس
شما هم که دارید تخریب وجوسازی می کنید علیه مدیران،نه تنها عددی نیستید حتی رقم هم حسابتون نمیکنم،مث حاج مهدی شجاع ونترس وبساط برانداز،

قویتر ومصمم تر از قبل ،لبیک یا مهدی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
از همین طرز صحبت و قلم زدنتون و یقه گیریتون معلومه چجور ادمی هستین هرروز همراهی کن نترس هم چون حق انتخاب داری و محترم هست حقت ولی خواهشا رو ادبیاتت کار کن امیدوارم از مدیران و کارمندان آ پ نباشی حداقل وگرنه دیگه این شهر که نه این استان جای زندگی نیست
راستی شما نمیتونین راجب عدد بودن یا نبودن هر فرد نظر بدین جناب همین اعداد نماینده شما رو از نیم من به من تبدیل کرد
فرهادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
به قول بچیل استانداری احتمالا خبری هسه درمورد آقای بادغن:معاون پشتیبانی،مدیر بویراحمد، مدیر اداری ومالی استانداری که این همه بازتاب خبری دادند توکه با حاج نادر منتظریان دوست صمیمی بودی وخرامین هم رفیق جونیت بود، یاسر عموت وبهرامی هم قوم وخویشن. به جون علی پسرم تو به روشنفکر رای نیدی به اجبار واصرار سبحانی رفتی پاتاوه فاتحه خونی قوم آقای دلشاد
زیزی
|
United States of America
|
۰۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
درود خدا بر شما،کاش یکی بود مثل شما واقعیت ها رو به اطلاع مردم میرسوند،دلم برای صاحب عزاها میسوزد که باید از این دسته بندی ها پذیرایی کند،به بهانه فاتحه،اما نیت انتخابات
زیزی
|
United States of America
|
۰۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
درود خدا بر شما،کاش یکی بود مثل شما واقعیت ها رو به اطلاع مردم میرسوند،دلم برای صاحب عزاها میسوزد که باید از این دسته بندی ها پذیرایی کند،به بهانه فاتحه،اما نیت انتخابات
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
وقتی یک تجمع سازماندهی شده و ازقبل درفضای مجازی ومحافل اطلاع رسانی می کنند که همه اعم از مسئول و کارشناس و سرایدار و مدیر وکارمند وغیرکارمند در مراسم به بهانه فاتحه شرکت کنند یعنی تخلف آشکار ونقض قانون
ناشناس
|
France
|
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
به جرات میگم از لحاظ روانی شما بیمار هستید
و بر وظایف خود تسلط ندارید و فراتر از حدت میری
در ضمن من طرفدار هیچ یک از کاندیداهای حاضر نیستم اما کارشما مشخصه یکجانبه هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
مگر قراره مدیران از مردم جدا بشن و در مراسمات شرکت نکنن اتفاق می افتد مدیری با نماینده هردو با هم در مراسم شرکت می کنند اگر مدیر از نماینده فرار کند که اورا نبیند که بی انصافی وخلاف اخلاق هست و اگر ادای احترام نمایند که اینجور برداشت می شود .
خود آقای استاندارآدم ضعیف و ناتوانی است او باید برود خونه اش و دیگر وقت استراحتش ۶ست .
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین