تاریخ انتشار:۱۳:۴۷ - ۲۹ آبان ۱۴۰۲
عصر دنا: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جوادالائمه (ع) دنا از اجرای ۴۲ عنوان برنامه در هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، سرهنگ پاسدار صادق عرفانی مقام در نشست خبری با اصحاب رسانه، ضمن تبریک هفته بسیج و ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، گفت: اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم، اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند و توزیع بسته های معیشتی و لوازم تحریر بین دانش آموزان از جمله برنامه های هفته بسیج در این شهرستان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جوادالائمه (ع) دنا گفت: در این هفته یادواره های خانگی برای شهدایی که تاریخ شهادتشان در این هفته بوده برگزار می شود.

وی ادامه داد: برپایی همایش پیاده روی خانوادگی، نشست های بصیرتی و روشنگری در مدارس، عطر افشانی گلزار مطهر شهدا، و گردهمایی بسیجیان با عنوان همایش اقتدار در روز ۵ آذر در دیگر برنامه های هفته بسیج در این شهرستان است.

هفته بسیج امسال از بیست و نهم آبان ماه با شعار محوری "بسیج امید ملت ایران" است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین