تاریخ انتشار:۱۳:۲۳ - ۲۴ آبان ۱۴۰۲
عصر دنا: معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: اردوی زیارتی مشهد مقدس و راهیان پیشرفت ویژه خبرنگاران استان برگزار می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

نشست پشتیبانی از هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان و اردوی زیارتی مشهد مقدس و راهیان پیشرفت اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد امروز به همت سازمان بسیج رسانه استان برگزار شد‌.

مرادعلی پیوند در این نشست افزود: این اردو برای ۱۲۰ نفر از خبرنگاران استان برنامه‌ریزی شده است.

وی اظهار داشت: اردوی راهیان پیشرفت برای کرمان و مشهد برنامه‌ریزی شده و اصحاب رسانه استان در سفر به کرمان علاوه بر زیارت مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از واحدها و شرکت‌های بزرگ صنعتی و تولیدی استان کرمان بازدید خواهند کرد.
پیوند عنوان کرد در ادامه اردوی راهیان پیشرفت خبرنگاران به مشهد مقدس اعزام می‌شوند و علاوه بر زیارت حرم مطهر حضرت رضا(ع) از واحدهای تولیدی بزرگ استان خراسان رضوی بازدید می کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یادآور شد: این اردو با هدف آشنایی خبرنگاران با پیشرفت‌های بزرگ کشور و همچنین آشنایی با توان و تخصص جوانان ایرانی برگزار می‌شود.

وی افزود: گفت: اردوی زیارتی مشهد مقدس و راهیان پیشرفت ویژه خبرنگاران به همت سازمان بسیج رسانه سپاه فتح استان و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه مطبوعات و سایر دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد انجام می شود.  
پیوند در ادامه به برگزاری هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر اشاره و عنوان کرد: این جشنواره مدلی از خبرنگاران مومنانه را ارائه خواهد داد که با مشارکت بسیج رسانه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.
وی خبرنگاران را به انتشار اخبار امیدآفرینی تشویق کرد و گفت: امیدآفرینی از طریق اطلاع‌رسانی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت سیزدهم محقق می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد بر ضرورت تعامل مثبت و تنگاتنگ مدیران دستگاه های مختلف اجرایی و روابط عمومی ها با رسانه ها برای تبیین دستاوردها و خدمات نظام تاکید کرد.

پیوند اظهار کرد: امروزه قدرت رسانه ای و نقش تعیین کننده آنها در جهت دهی افکار عمومی بر هیچ کس پوشیده نیست و مدیران باید هموراه در اجرای برنامه ها و پروژه های خود به پیوست رسانه ای نیز توجه کنند.

در این نشست مدیران کل دستگاه های اجرایی استان جهت برگزاری اردوی زیارتی مشهد مقدس و راهیان پیشرفت قول مساعدت و همکاری دادند.

مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: سپاه و بسیج وظیفه خود می داند که حامی اقشار نیازمند باشد.

سرهنگ پاسدار جمشید ارسلان جو افزود: انتظار می رود خبرنگاران در اخبار خود چهره خوبی از استان به نمایش بگذارند هر چند که کسی منکر نارسایی ها و کمبود ها نیست اما آنچه مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است امید آفرینی و تقویت ایمان است.

وی گفت: بیان خدمات نظام و دولت می تواند مشوقی برای خدمات رسانی بیشتر مسئولان باشد.
مسئول سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: پوستر هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در هفته بسیج رونمایی می‌شود و تا ۱۵ دی ماه آثار خبرنگاران جمع آوری و داوری می‌شود.
سرگرد پاسدار عباس رضایی با بیان اینکه محورهای جشنواره ابوذر همزمان با رونمایی از پوستر جشنواره در ۱۵ دی ماه اعلام خواهد شد، عنوان کرد: مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان جشنواره نیز در دهه فجر برگزار می‌شود.
 وی بیان کرد: جشنواره رسانه ای ابوذر ابتدا به صورت استانی و در همه استان های کشور برگزار می شود سپس آثار برتر خبرنگاران هر استان به مرحله کشوری راه می یابند و مراسم اختتامیه نیز با حضور مسئولان رده بالای کشور برگزار و از خبرنگاران منتخب تجلیل خواهد شد. 

۱۲۰ خبرنگار کهگیلویه و بویراحمدی  به اردوی زیارتی مشهد مقدس و راهیان پیشرفت اعزام می شوند۱۲۰ خبرنگار کهگیلویه و بویراحمدی  به اردوی زیارتی مشهد مقدس و راهیان پیشرفت اعزام می شوند۱۲۰ خبرنگار کهگیلویه و بویراحمدی  به اردوی زیارتی مشهد مقدس و راهیان پیشرفت اعزام می شوند۱۲۰ خبرنگار کهگیلویه و بویراحمدی  به اردوی زیارتی مشهد مقدس و راهیان پیشرفت اعزام می شوند۱۲۰ خبرنگار کهگیلویه و بویراحمدی  به اردوی زیارتی مشهد مقدس و راهیان پیشرفت اعزام می شوند۱۲۰ خبرنگار کهگیلویه و بویراحمدی  به اردوی زیارتی مشهد مقدس و راهیان پیشرفت اعزام می شوند۱۲۰ خبرنگار کهگیلویه و بویراحمدی  به اردوی زیارتی مشهد مقدس و راهیان پیشرفت اعزام می شوند۱۲۰ خبرنگار کهگیلویه و بویراحمدی  به اردوی زیارتی مشهد مقدس و راهیان پیشرفت اعزام می شوند

۱۲۰ خبرنگار کهگیلویه و بویراحمدی  به اردوی زیارتی مشهد مقدس و راهیان پیشرفت اعزام می شوند۱۲۰ خبرنگار کهگیلویه و بویراحمدی  به اردوی زیارتی مشهد مقدس و راهیان پیشرفت اعزام می شوند۱۲۰ خبرنگار کهگیلویه و بویراحمدی  به اردوی زیارتی مشهد مقدس و راهیان پیشرفت اعزام می شوند۱۲۰ خبرنگار کهگیلویه و بویراحمدی  به اردوی زیارتی مشهد مقدس و راهیان پیشرفت اعزام می شوند۱۲۰ خبرنگار کهگیلویه و بویراحمدی  به اردوی زیارتی مشهد مقدس و راهیان پیشرفت اعزام می شوند۱۲۰ خبرنگار کهگیلویه و بویراحمدی  به اردوی زیارتی مشهد مقدس و راهیان پیشرفت اعزام می شوند۱۲۰ خبرنگار کهگیلویه و بویراحمدی  به اردوی زیارتی مشهد مقدس و راهیان پیشرفت اعزام می شوند۱۲۰ خبرنگار کهگیلویه و بویراحمدی  به اردوی زیارتی مشهد مقدس و راهیان پیشرفت اعزام می شوند۱۲۰ خبرنگار کهگیلویه و بویراحمدی  به اردوی زیارتی مشهد مقدس و راهیان پیشرفت اعزام می شوند۱۲۰ خبرنگار کهگیلویه و بویراحمدی  به اردوی زیارتی مشهد مقدس و راهیان پیشرفت اعزام می شوند۱۲۰ خبرنگار کهگیلویه و بویراحمدی  به اردوی زیارتی مشهد مقدس و راهیان پیشرفت اعزام می شوند۱۲۰ خبرنگار کهگیلویه و بویراحمدی  به اردوی زیارتی مشهد مقدس و راهیان پیشرفت اعزام می شوند۱۲۰ خبرنگار کهگیلویه و بویراحمدی  به اردوی زیارتی مشهد مقدس و راهیان پیشرفت اعزام می شوند۱۲۰ خبرنگار کهگیلویه و بویراحمدی  به اردوی زیارتی مشهد مقدس و راهیان پیشرفت اعزام می شوند۱۲۰ خبرنگار کهگیلویه و بویراحمدی  به اردوی زیارتی مشهد مقدس و راهیان پیشرفت اعزام می شوند۱۲۰ خبرنگار کهگیلویه و بویراحمدی  به اردوی زیارتی مشهد مقدس و راهیان پیشرفت اعزام می شوند۱۲۰ خبرنگار کهگیلویه و بویراحمدی  به اردوی زیارتی مشهد مقدس و راهیان پیشرفت اعزام می شوند۱۲۰ خبرنگار کهگیلویه و بویراحمدی  به اردوی زیارتی مشهد مقدس و راهیان پیشرفت اعزام می شوند۱۲۰ خبرنگار کهگیلویه و بویراحمدی  به اردوی زیارتی مشهد مقدس و راهیان پیشرفت اعزام می شوند۱۲۰ خبرنگار کهگیلویه و بویراحمدی  به اردوی زیارتی مشهد مقدس و راهیان پیشرفت اعزام می شوند۱۲۰ خبرنگار کهگیلویه و بویراحمدی  به اردوی زیارتی مشهد مقدس و راهیان پیشرفت اعزام می شوند۱۲۰ خبرنگار کهگیلویه و بویراحمدی  به اردوی زیارتی مشهد مقدس و راهیان پیشرفت اعزام می شوند۱۲۰ خبرنگار کهگیلویه و بویراحمدی  به اردوی زیارتی مشهد مقدس و راهیان پیشرفت اعزام می شوند۱۲۰ خبرنگار کهگیلویه و بویراحمدی  به اردوی زیارتی مشهد مقدس و راهیان پیشرفت اعزام می شوند۱۲۰ خبرنگار کهگیلویه و بویراحمدی  به اردوی زیارتی مشهد مقدس و راهیان پیشرفت اعزام می شوند

 

 
برچسب ها: خبرنگار
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین