تاریخ انتشار:۱۵:۳۸ - ۲۱ آبان ۱۴۰۲
عصر دنا: معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد از تصمیم مقامات ارشد استان برای عضویت سید علی معتمدی‌پور در شورای راهبری توسعه مدیریت و همچنین در کمیته بهره‌وری استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: وظایف و مسئولیت جهاد کشاورزی سنگین بود و با این دو مسئولیت جدید، سنگین‌تر هم خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد، مهمان ویژه شورای اداری این سازمان، جناب دکتر حسن‌پور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بود.

در ابتدای این شورا که به ریاست سید علی معتمدی‌پور برگزار شد، محمد امیری، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان با گزارشی امیدبخش از حوزه اداری و مالی و پشتیبانی سازمان اظهار کرد: در دوره‌ی مدیریتی جدید، ۱۰۰ درصد فرزندان ایثارگران شاغل در جهاد کشاورزی تبدیل وضعیت شدند و تنها یک پرونده در مرحله تکمیل مدارک است.

امیری با بیان اینکه سال گذشته حدود ۹۰ درصد از درآمدهای حاصل از مولدسازی و فروش اموال غیرمنقول استان مربوط به اموال غیرمنقول مازاد سازمان جهاد کشاورزی بوده است و امسال نیز این عملکرد تاکنون قابل‌توجه است، افزود: اولین دستگاه اجرایی با بیشترین فروش اموال مازاد در راستای تحقق ضوابط اجرایی بودجه‌ی سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ هستیم و از این نظر، سازمان جهاد کشاورزی از سوی مقامات ارشد استان مورد تجلیل واقع شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه‌ی سخنان خود، پرداخت کامل مانده مرخصی بازنشستگان از محل درآمدهای حاصل از فروش اموال مازاد و انعقاد تفاهم‌نامه تامین حدود ۱۱ هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن را دو اقدام مهم دیگر بخش کشاورزی در این معاونت برشمرد و تصریح کرد: امسال در بین ۶۹ دستگاه اجرایی و در ۹ محور و ۴۱ شاخص، موفق به کسب رتبه برتر در گروه تولیدی و خدماتی و قرار گرفتن در جمع ۶ دستگاه برتر استان شدیم.

در ادامه این نشست، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: گستردگی و حساسیت وظایف و حوزه عمل جهاد کشاورزی را به لحاظ مسئولیتی که دارم، لمس و درک می‌کنم و اذعان دارم که فضای کاری و تعاملی خوبی در این سازمان حاکم شده است.

قلندر حسن‌پور افزود: در شاخص‌های توسعه‌ای همچون اصلاح نظام اداری، ارتقای بهره‌وری، ضابطه‌مند نمودن انتصابات، توانمندسازی و توسعه‌ی سرمایه انسانی، انگیزش و دیگر شاخص‌های مهم این حوزه، پیشرفت‌های خوبی در بخش کشاورزی حاصل شده و سازمان مدیریت، حامی این روند رو به جلوست.

حسن‌پور با اشاره به نگاه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد به جهاد کشاورزی گفت: جناب دکتر شاهینی می‌گوید که ما یار دوازدهم هر اداره و سازمانی هستیم که پای کار و در میدان توسعه این استان تلاش می‌کند و بدون شک سازمان مدیریت، یار دوازدهم جهاد کشاورزی این استان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: پرچم سازمان جهاد کشاورزی و علوم پزشکی در تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران بالاست و استان ما از این حیث رتبه اول کشور را کسب کرده است که از دست‌اندرکاران این حوزه نیز قدردانی می‌شود.

وی با اشاره به قدردانی رییس سازمان استخدامی کشور از کهگیلویه و بویراحمد گفت: حلاوت این خدمت خوب به جامعه ایثارگری، رضایت آنان را فراهم کرده است.

حسن‌پور در بخش دیگری از صحبت‌های خود به تفاوت جشنواره شهید رجایی امسال با سنوات گذشته اشاره کرد و افزود: هم شاخص‌ها تغییر اساسی کردند، هم تعداد ارزیاب‌ها از پنج نفر به ۲۲ نفر افزایش یافتند و هم سنجه‌ها و سخت‌گیری‌ها بسیار بیشتر شده است.

وی گفت: اداراتی که در جشنواره شهید رجایی سالجاری مورد تجلیل قرار گرفتند به دو گروه «برتر و برگزیده» تقسیم شدند و جهاد کشاورزی از معدود اداراتی بود که عنوان دستگاه "برتر" را در بین ۶۹ دستگاه استان کسب کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد در پایان و در خبری غافلگیرکننده از تصمیم مقامات ارشد استان برای عضویت سید علی معتمدی‌پور در شورای راهبری توسعه مدیریت و همچنین در کمیته بهره‌وری استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: وظایف و مسئولیت جهاد کشاورزی سنگین بود و با این دو مسئولیت جدید، سنگین‌تر هم خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در پایان این نشست با قدردانی از اعتماد استاندار و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گفت: موفقیت‌های سازمان تخصصی کشاورزی فقط در بخش تولید و میدان اجرا نبوده و در حوزه اداری و مالی و توسعه نیروی انسانی و خدمات پرسنلی نیز تغییرات محسوس است و این موفقیت‌ها با حمایت و راهبری استاندار، رئیس و معاونین سازمان مدیریت و مهم‌تر از همه مجاهدت تولیدکنندگان و کشاورزان و کارکنان و کارشناسان بخش کشاورزی حاصل شده‌اند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه یادآور شد: با این وجود، هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب و ادای حق کشاورزان و کارکنان این بخش فاصله زیادی داریم.

برچسب ها: جهاد کشاورزی
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین