تاریخ انتشار:۱۶:۵۱ - ۱۲ آبان ۱۴۰۲
به صورت سازه دائم؛
عصر دنا: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از ساماندهی سایت موکب شهدای استان در نقطه صفر مرزی شلمچه خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

استاندار در آیین افتتاح این موکب از پیگیری‌های معاون عمرانی و متولیان امر برای ساماندهی و تعیین تکلیف احداث ساختمان‌های سایت شلمچه قدردانی کرد.

علی محمد روستا گفت: زمینی با مساحت حدود سه هزار مترمربع متعلق به استان است که به اسکان و پذیرایی از زوار امام حسین (ع) تخصیص داده شده است.

وی ادامه داد: استان هرساله با برپایی موکب و احداث سازه‌های موقت هزینه گزافی تحمیل می‌شد.

روستا بیان کرد: با مطالعه فنی، جانمایی و استقرار گروه نظارت در محل سایت نسبت به مطالعات آزمایشگاه خاک، شمع کوبی، اجرای فنداسیون و اسکلت اقدام و در مرحله بعد مراحل تاسیسات و تکمیل ۲ ساختمان به متراژ حدود ۷۰۰ مترمربع در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت با همکاری شرکت نفت وپتروشیمی گچساران به سرانجام رسید.

وی همچنین ابراز کرد: ۳۶ چشمه حمام و سرویس بهداشتی خواهران و برادران نیز تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

روستا اضافه کرد: شهرداری گچساران به عنوان نماینده معین معاونت عمرانی مستقر در شلمچه مراحل نظارت و تایید فنی کار را برعهده داشت.

معاون هماهنگی عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: تلاش می‌شود الحاق زمین پشت سایت و افزایش متراژ آن به حدود ۶ هزار مترمربع برای ایجاد آشپزخانه، انبار، محل کارخانه یخ سازی محقق شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین