تاریخ انتشار:۱۵:۰۱ - ۰۷ آبان ۱۴۰۲
عصر دنا: در کارخانه شهد ناب روزانه ۳۰۰ تن سیب وارد می شود که به کنسانتره تبدیل می شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

معاون اقتصادی استاندار گفت: اکنون هزار و ۸۰۰ بهره بردار در زمینه تولید سیب درختی در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.
عسکری با بیان اینکه سالانه ۸۲ هزار تن سیب در بویراحمد، ۳۵ هزار تن دنا و حتی در شهرستان های گرمسیری هم تولید سیب وجود دارد افزود: در مجموع ۱۲۶ هزار تن تولید این میوه استان است.
احسان عسکری اضافه کرد: محوطه این کارخانه که در مدت این ۱۶ سال پر از نخاله شده بود پاکسازی و تمام شیشه ها و امکانات کارخانه بازسازی و نوسازی شده اند.
وی ابراز کرد: تاسیسات برق این کارخانه مجددا وارد فرآیند احیا شده است و شرکت فرآورده های نفتی استان هم قول تامین سوخت این کارخانه را داده است.
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همچنین شرکت گاز استان برای ایجاد ایستگاه گاز در کارخانه شهد ناب ورود خواهد کرد و سوخت کارخانه از این طریق تامین خواهد شد.
عسکری بیان کرد: سرمایه گذار پای کار آمده است و ۷۰۰ میلیارد ریال هزینه کرده است.
وی با اشاره به برنامه های آتی برای توسعه کارخانه شهد ناب، افزود: کارخانه پوره هم به زودی در ضلعی دیگر از این کارخانه احداث خواهد شد.
مدیر مالی کارخانه شهد ناب گفت: مدت زیادی را برای باطل بودن پروانه کسب دنبال کردیم اما در نهایت این کار اجرایی شد.
مهرنوش دانشی ادامه داد: سوخت مورد نیاز کارخانه به طور کامل تأمین نشده است و برای خرید و تامین گازوئیل با مشکل مواجه هستیم.
وی تاکید کرد: شرکت گاز قرار بود یک پست برای کارخانه ایجاد کند اما اعلام کرد خودتان باید پست احداث کنید و وقتی احداث شد ما به شما گاز می دهیم.
مدیر مالی کارخانه تاکید کرد: یکی از نیازهای اصلی ما گازوئیل است، اگر بخواهیم کارخانه از حرکت بازنماند برای مواقع ضروری نیاز به گازوئیل داریم، در حال حاضر ما با سختی زیاد روزانه ۲ هزار لیتر گازوئیل برای کارخانه تهیه می کنیم، در حالی که مصرف روزانه ما ۱۰ هزار لیتر است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین