تاریخ انتشار:۲۰:۴۱ - ۰۴ آبان ۱۴۰۲
عصر دنا: یادواره شهدای غزه و جبهه مقاومت روز پنجشنبه عصر با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار یاسوج در گلزار شهدای این شهر برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

فرمانده تیپ ۴۸ سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این آیین با گرامی داشت یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی و با اشاره به آیه ای از قرآن مبنی بر اینکه گمان نبرید آنها که در راه خدا کشته شدند مرده اند بلکه زنده آمد و در پیشگاه خداوند متعال روزی داده می شوند، گفت: نبی مکرم اسلام فرمود: برترین مرگ ها شهادت است و دوست دارم بارهای بار جهاد داشته باشم و شهید شوم و بالاترین مرگ ها کشته شدن در راه خداست و بالاتر از آن نیست و باید بدانیم همه ما روزی جهان را وداع خوایم کرد اما مرگ شهدا مرگ تاجرانه است و در بالاترین ارزش ها جان دادند و به بالاترین درجات اعلی رسیدند.

سردار حسن حکمتیان راز به مجاهدت های مولا علی علیه السلام برای اسلام اشاره کرد و اینکه در محراب عبادت شهید شد، گفت: امروز مردم و ملت ما پشت تابوت شهدا و فرزندان خود آرمان های آنها را ادامه می دهند کسانی که برای امنیت و آرامش ایران اسلامی جان دادند.

سردار حکمتیان راز با بیان اینکه امروز وظیفه همه ما گرامی داشتن یاد و نام شهداست و باید ترویج دهیم یاد شهدا را که این موضوع خود نوعی شهادت است تاکید کرد.

وی گفت: امروز فرزند نامشروع انگلیس و دست پرورده آمریکا ۷۵ سال اشغال، ترور، کشتار در برنامه دارد و مردان و زنان و کودکان را به خاک خون می کشد، امروز استکبار جهانی دنبال امنیت پایدار برای رژیم صهیونسیتی است و این موضوع در دستور کار همیشگی آنها و عادی سازی با رژیم صهیونسیتی در دستور آمریکا است و این عادی سازی به گونه ای بود که عربستان با عادی سازی به مراحل پایانی خود می رسید و دشمن همه توان خود را بکار گرفت که ایران را تحت اشراف اطلاعاتی خود قرار دهد و به ادعای این رژیم دیوار و گنبد آهنین هر هدفی را مورد هدف قرار می دهد و اینکه تصور داشت مسلسل ها و تجهیزاتش و لایه های دفاعی استحکاماتش به زعم خودش امنیت پایدار ایجاد می کند و تمام سیستم های اطلاعاتی دنیا به وجود سیستم اطلاعاتی موساد اذعان می کردند و اینگونه تصور داشتند هر بی حرمتی و کشتاری در فلسطین می تواند داشته باشند اما طوفان الاقصی یک جنگ سراسر ترکیبی از قدرت نظامی، سایبری و اطلاعاتی شروع شد.

وی ادامه داد: در این عملیات روحیه شهادت و جانفشانی مردان مرد این روزگار از مرزهای استراتژیک و دروازه های اسرائیل وارد شدند و در میان ناوهای جنگی و زیرسطحی و روی سطحی قایق های تندور حماس و نیروی های ویژه موتور سوار ۴۰ کیلومتر وارد خاک دشمن شدند، این افتخار بزرگی است که سرزمینی که ۷۵ سال تحت ستم بود و بعد از اینکه کشورهای عربی مقابله مستقیم با رژیم صهیونسیتی داشتند این گروه مقاومت توانستند اقتدار خود را در سیستم های اطلاعاتی و امنیتی و تکنولوژی وارد شهرک های اشغالی شوند.

سردار حکمتیان گفت: در این عملیات ژنرال های اسرائیلی دست بسته تسلیم شدند و مناطق مختلف تحت کنترل خود نیروهای مقاومت درآمد و این عملیات به فرموده مقام معظم رهبری ترمیم ناپذیر است چون تمام قدرت اسرائیل تحت شعاع این عملیات قرار گرفت، امروز این رژیم ۳۶۰ هزار سرباز فراخوان کردند و وهزار میلیارد دلار هزینه جنگ برای آنها کرده است.

وی با بیان اینکه ارتباطات و تجارت آنها، هزینه هوایی و مهاجرت معکوس از فرودگاه اسرائیل شروع شده است، گفت: امام ما فرمود اسرائیل از صحنه روزگار محو خواهد شد و ۲۵ سالی که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمود جلو افتاده است و تبدیل به خانه عنکبوت شده است.

وی گفت: آقا و رهبر ما هشدار داده است به عنوان فرمانده ام القری جهان اسلام و همچنین راهبری حزب الله و نیروهای مقاومت، استقامت، استراتژیک رژیم صهیونسیتی را شناسایی کرده اند، و یگان ها در گسترده جبهه مقاومت مسئولیت های خود را می دانند و تمامی سنایورهای طراحی شده است و این سناریو در رزمایش ها و گسترش ها و طراحی انجام شده است و آماده ساعت صفر و سین هستیم و آقای ما برای این زمان هشدار داده است و اگر آقا تشخیص دهد و تاریخی مشخص کند اسرائیل از صحنه روزگار محو خواهد شد‌.

سردار حکمتیان راز ادامه داد: تمامی پایگاه آمریکا در رصد موشک ها ما است و امروز موشک های اسرائیل زن آماده هستند و جبهه مقاومت درخروش هستند و امروز جامعه اسلامی آماده و یکجا خروج و جوشش در مردم مشاهده می شود و این روزها پیام هایی برای حضور در غزه را می بینم و می‌خوانم و اعلام می کنیم مردان این خطه و روزگار آماده رزم و جهاد هستند زیرا بنی آدم اعضای یک دیگرند که در آفرینش زه یک گوهرند.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح گفت: دشمن تمام توان خود را گذاشته است که نگذار این رژیم منحوس نابود شود و با تمام توان و تجهیزات از آنها حمایت می کنند اما بیش از ۶ هزار شهید و بیش از ۲ هزار کودک شهید دادیم و بدانند حیفا و تل‌آویو را با خاک یکسان خواهیم کرد و در مسجد الاقصی نماز خواهیم خواند.

وی ادامه داد: امروز سراسر ایران همصدا با شما فریاد مرگ بر اسرائیل، آمریکا و انگلیس و جنایات ‌کاران دنیا سر می دهند.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح گفت: آقا فرمود شما نسبت به توانمند گروه های مقاومت فلسطینی اطلاعی ندارید و ما در برنامه ریزی و طراحی نقشی نداشتیم اما امروز هشدارها صادر شده است امروز ۲ میلیون انسان در غزه نیاز به آب و غذا و پوشاک هستند و امروز مواکب استان و ظرفیت های ستاد بازسازی عتبات عالیات آماده کمک به این انسان های بی پناه است.

وی تاکید کرد: امروز باید با همه توان در فضای مجازی و حقیقی جنایات های رژیم صهیونسیتی محکوم و تحقیر شود زیرا این خواسته امام و رهبر ما است و امروز این حضور شما برای تجدید میثاق با آرمان های شهدایی است که برای اسلام و انقلاب جان دادن، است.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین