تاریخ انتشار:۲۲:۰۷ - ۰۵ مهر ۱۴۰۲
عصر دنا: شصت و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در کهگیلویه و بویراحمد با استقبال پرشوری از طرف مردم و هنرمندان این استان روبرو شده است. این جشنواره که از سوم تا ششم مهرماه در یاسوج برگزار می‌شود، قریب به ۸۰۰ هنرمند در حوزه عکس و فیلم در آن شرکت کرده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عصردنا_مهدی آذرپندار، رئیس انجمن سینمای جوانان ایران در گفت‌وگو با «خبرنگار عصردنا» با تقدیر از میزبانی کهگیلویه و بویراحمد و تلاش بی وقفه مدیرکل ارشاد و فرهنگ استان گفت: استقبال خوبی از جشنواره در حوزه عکس، فیلم و ورکشاب صورت گرفته است. چندین اثر را دیدم که بسیار قابل تحسین بود و با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو شد.
وی افزود: این جشنواره می‌تواند به پویایی و نشاط سینما در کهگیلویه و بویراحمد کمک کند.
آذرپندار تصریح کرد: جشنواره فردا با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به کار خود پایان می‌دهد. در اختتامیه جشنواره، ۵ فیلم از این جشنواره به فیلم کوتاه تهران دوره چهلم راه می‌یابند و یک فیلم به عنوان بهترین فیلم جشنواره انتخاب خواهد شد. 
استقبال پرشور از جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در کهگیلویه و بویراحمد نشان‌دهنده علاقه‌مندی مردم و هنرمندان این استان به سینما و فیلم‌سازی است. این جشنواره فرصتی برای هنرمندان این استان برای عرضه آثار خود و دیده شدن توسط مخاطبان است. همچنین، این جشنواره می‌تواند به پویایی و نشاط سینما در کهگیلویه و بویراحمد کمک کند.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین