تاریخ انتشار:۱۱:۴۳ - ۰۱ مهر ۱۴۰۲
عصر دنا: گردهمایی رزمندگان و نقش آفرینان دوران دفاع مقدس در شمال غرب کشور با حضور فرمانده پدافند غیرعامل کشور در یاسوج برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

فرمانده پدافند غیرعامل کشور در گردهمایی رزمندگان و نقش آفرینان استان در منطقه شمال و شمال‌غرب گفت: در منطقه کردستان ۴۰ هزار شهید بسیجی، ارتشی و سپاهی تقدیم انقلاب شد.
سردار جلالی افزود: با توجه به اینکه کشور متشکل از اقوام مختلف است و یک قوم صددرصد در جغرافیای ایران است و آن قوم لر است که مردمان آن دلیر، شجاع، دین دار و صادق هستند.
وی با بیان اینکه فرقی نمی کند شهدا در کدام جبهه بودند ادامه داد: شمال، غرب و جنوب یا هر جبهه ای شهید جان خود را تقدیم اسلام و ایران کرده است.
فرمانده پدافند غیر عامل کشور گفت: نقش شهادت در انقلاب اسلامی بسیار پر رنگ و برای دفاع از کشور در برخی مواقع تنها راه شهادت است.
سردار جلالی با اشاره به اهداف شهدا افزود: نخستین هدف شهدا دفاع از اصل انقلاب اسلامی است و هدف دوم حفظ خاک و میهن بود و این همه مصیبت تحمل کردند که یک وجب از خاک از دست نرود و هدف سوم دفاع از ارزشهای اسلامی است.
وی گفت: شهدا ارزش ملی دارند و متعلق به هیچ گروهی نیستند بلکه متعلق به کل کشور هستند و همه باید به شهدا افتخار کنیم.
جلالی با بیان اینکه امروز مسئله حجاب خط مقدم است ادامه داد: برگزاری یادواره ها یعنی تداوم ماموریت شهدا؛ چرا که شهید زنده است ما آمده ایم بگویم شهید زنده و ارزش های آنها زنده است.
فرمانده پدافند غیرعامل کشور گفت: باید به شرایط جنگی محیط جغرافیای پیچیده و اقلیت های مختلف را آن شرایط هم کار را سخت تر می کرد کاری پیچیده و سخت بود.
فرمانده پدافند غیر عامل کشور گفت: رزمنده های استان کهگیلویه و بویراحمد در اکثر شهرها بودند جغرافیای این‌جا با کردستان سنخیت داشت و رزمنده ها استان نقش زیادی در جبهه های کردستان داشتند.
سردار جلالی افزود: این یادواره ضمن بزرگداشت شهدا گذری هم بر نوع جنگ در آن منطقه است.
وی بیان داشت: در کردستان یک نوع استراتژی و تفکری را در جنگ داشتیم که قابل پیاده سازی است و الگوی جنگ با داعش را از کردستان گرفتیم.
فرمانده پدافند غیر عامل کشور افزود: کاری که شهید حاج قاسم سلیمانی انجام داد یک برنامه برای پیشگیری از حمله داعش بود و الگویی که حاج قاسم در عراق و سوریه پیاده سازی کرد؛ عین الگوی شهید بروجردی در کردستان بود.
سردار جلالی افزود: امروز تمرکز دشمن بر درگیری مردم است و در عرصه نظامی ما بازدارندگی برای دشمن ایجاد کردیم ولی جنگ ترکیبی کار جدید و پیچیده ای است.
وی با بیان اینکه باید امروز بدانیم که جنگ تفاوت کرده و به درون مردم کشیده شده است و ما در سال گذشته درگیر این جنگ شدیم اضافه کرد: فکر، ذهن، باور و رفتار مردم را از طریق رسانه ها عوض می کنند و محیط ما را با بازی های رایانه ای شبیه‌سازی می کنند.
فرمانده پدافند غیر عامل کشور گفت: ما توانستیم به برکت خون شهدا این حادثه ها را جمع و آگاه سازی کنیم و خون شهدا مردم ما را بیدار و آگاه کرد.
وی بیان داشت: بی اعتنایی مردم به فراخوان ها و اعلام وفاداری به جمهوری اسلامی نشان از نقش ارزنده شهدا و بیداری مردم در آشوب ها است.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین