تاریخ انتشار:۲۱:۰۹ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۲
عصر دنا: جانشین ناحیه مقاومت بسیج عشایر کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۲۳ برنامه اصلی و ۵۱ ریزبرنامه در هفته دفاع مقدس خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، سرهنگ پاسدار سید صادق دانش امروز در نشست با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام است که جان خویش را شجاعانه تقدیم انقلاب کردند.

وی افزود: عشایر این استان همواره و در همه صحنه ها و عرصه ها به ویژه در جبهه های جنگ و در هشت سال دفاع مقدس سلحشورانه از آرمان ها و ارزش های این نظام و انقلاب دفاع کرده است.

دانش در ادامه به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: ناحیه مقاومت بسیج عشایر استان امسال ۲۳ عنوان برنامه اصلی و ۵۱ ریزبرنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس اجرا می کند که از اهم آن ها اعزام معتمدان، ریش سفیدان عشایر و طوایف مختلف به تهران برای دیدار با مقام معظم رهبری بوده است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج عشایر کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: گروهان رژه‌ رونده عشایری استان برای حضور در رژه سراسری نیروهای مسلح که در کنار مرقد مطهر امام خمینی(ع) اجرا می شود اعزام شده اند.

دانش از برگزاری یادواره شهدای عشایر در شهرستان مارگون و بخش سپیدار خبر داد و گفت: همچنین برگزاری یادواره آبروی محله در سطح حوزه‌های مقاومت در دستور کار است.

وی ادامه داد: کمک‌های مؤمنانه به نیازمندان عشایری (در قالب ۱۰۰ بسته)، برپای میز خدمت در مناطق عشایری، راه‌اندازی کارگاه‌های اشتغالزایی، سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، تجلیل از ایثارگران و رزمندگان در بیمارستان سلمان یاسوج، برپایی نمایشگاه عکس در مناطق عشایری، ایجاد نمایشگاه عرضه و فروش کتاب و لوازم فرهنگی از برنامه های این هفته خواهد بود.
دانش اضافه کرد: همچنین مراسم غبارروبی گلزار شهدای عشایری، معرفی شهدای شاخص عشایر، کوهپیمایی به مناسبت هفته دفاع مقدس، مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی و اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و کمتربرخوردار و تجلیل از نخبگان عشایری در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی، علمی، کارآفرینی از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

۵۰ درصد رزمندگان استان کهگیلویه و بویراحمد معادل ۱۶ هزار نفر از عشایر سلحشور بودند که از نخستین روزهای دفاع مقدس عازم صحنه های رزم شدند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین