تاریخ انتشار:۱۴:۴۷ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
به مناسبت هفته کار و کارگر انجام شد؛
عصر دنا: مدیر صندوق بازنشستگی استان کهگیلویه و بویراحمد از بیماران کارگر بستری شده در بیمارستان شهدای گمنام یاسوج و خانواده این عزیزان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر عیادت و تجلیل کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش پایگاه خبری عصر دنا، به مناسبت هفته کار و کارگر، مدیر صندوق بازنشستگی استان کهگیلویه و بویراحمد و اعضای شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بیماران کارگر بستری شده در بیمارستان شهدای گمنام یاسوج عیادت و با اهدای شاخه ای گل از آنان تجلیل کردند.

«محمد تقی جلیلی بهابادی» مدیر صندوق بازنشستگی استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این دیدار با اشاره به این که یکی از فضائل اخلاقی و نشانه‌های اخلاق حسنه و حسن سلوک با مردم، عیادت بیمار است گفت: در شرع مقدس اسلام در این ‌باره اصرار فراوان شده که عیادت بیمار از حقوقی است که مسلمانان بر یکدیگر دارند که لازم است نسبت به ادای آن خود را موظف بدانند.

جلیلی بهابادی در ادامه افزود: هفته کار و کارگر، تداعی‌گر تلاش، همت و زحمات ارزشمند کارگران سخت‌کوش در عرصه‌های کار و فعالیت در سراسر جهـان و ایران اسلامی است. کارگرانی که عامل اصلی توسعه، شکوفایی اقتصادی و اقتدار هر کشور بوده و از ارکان اساسی تولیـد محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: زحمت‌کشانی که بنا به فرموده بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایـران، حضرت امـام خمینی(ره)، حیات یک ملت، مرهون کار و تلاش آنهاست.

گفتنی است از پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه به نام هفته “کار و کارگر” نام گذاری شده است

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین