تاریخ انتشار:۱۳:۲۵ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۲
عصر دنا: مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد از صدور یک رای سبز زیست محیطی در شعبه اول دادگاه عمومی بخش پادنا خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گفت: با نظر مقام قضایی شعبه اول دادگاه پادنا متخلف شکار کل به مدت ۶ ماه موظف شده روز‌های چهارشنبه هر هفته ۳ اقدام زیست محیطی انجام دهد.
جاودان خرد افزود: در تیرماه سال جاری چهار شکارچی در منطقه شکار ممنوع پادنا واقع در ضلع شمالی منطقه حفاظت شده دنا، اقدام به شکار یک راس کل وحشی کرده که با اقدام قاطع یگان حفاظت پارک ملی دنا به مراجع قضایی دادگاه عمومی بخش پادنا معرفی شدند.
وی بیان کرد: پس از رسیدگی قضایی پرونده، قاضی دادگاه متخلف را موظف کرد به مدت ۶ ماه روز‌های چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۲ ظهر برای آموزش و درک اهمیت حفاظت از طبیعت برای نسل‌های آینده در اداره محیط زیست شهرستان دنا حضور یافته و در این راستا مطابق با نظر مسئولان محیط زیست اقدامات آموزشی انجام دهد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان افزود: همکاری متخلف با محیط بانان در علوفه دهی به حیات وحش در فصل سرما و همچنین ایجاد آبشخور برای حیات وحش، بخش دیگری از اقدامات زیست محیطی است که این متخلف موظف به انجام دادن آن است.
جاودان خرد بیان کرد: تهیه یک مقاله دست نویس زیست محیطی با موضوع اهمیت حفظ محیط زیست و حیات وحش در ۲۰ صفحه برگ A۴ و شرکت در آزمون این مقاله با تائیده مسئولان محیط زیست و ارائه آن به بخش اجرای احکام دادگاه نیز بخش دیگری از مجازات‌های کیفری جایگزین برای متخلف است.
برچسب ها: شکارچی ، محیط زیست
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین