تاریخ انتشار:۱۷:۲۵ - ۱۲ شهريور ۱۴۰۲
از سال 97 تا کنون صورت گرفت؛
عصر دنا: مسئول فنی و محرومیت‌زدایی قرارگاه بسیج سازندگی، پیشرفت و آبادانی سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد از اجرای عملیات احداث بیش از700 واحد منزل مسکونی محرومین با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سروان پاسدار سامان رستمی با اعلام این خبر اظهار داشت: مدیریت فنی و محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه های مختلف به مناطق محروم و کم برخوردار خدمات عمرانی ارائه می دهد که یکی از این حوزه ها ، ساخت ابنیه در شهرستانهای مختلف استان است.
وی از عملیات اجرایی 719 واحد مسکونی مددجویان از سال 97 تا کنون خبر داد و افزود: عملیات اجرایی تعداد 649 واحد از سال 97 آغاز و در سال 1400 به پایان رسید.
رستمی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد 70 واحد مسکونی محرومان با پیشرفت 60 درصدی در حال ساخت است، توضیح داد: این تعداد واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد تومان و همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستانهای مختلف استان در حال اجراست.
وی ساخت این منازل را در قالب طرح کشوری 40 هزار واحدی مسکن محرومین اعلام کرد. 

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین