تاریخ انتشار:۲۳:۵۰ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
عصر دنا: معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از اعزام 130دانش آموز زایر اولی کهگیلویه و بویراحمد به پیاده روی اربعین حسینی در کشور عراق خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مدیرکل آموزش و پرورش در آئین اعزام کاروان دانش‌آموزی به کربلا معلی با بیان اینکه امروز به خط شکن فرهنگی نیازداریم، گفت: باید کار فرهنگی را در رأس امور قراربدیم و عمل به وصیت‌ شهیدان را در کردار و رفتار خود نشان بدهیم.

حسنعلی عزت‌خواه با تاکید بر اینکه اربعین اوج اقتدار شیعه هست، اظهار داشت:
نوع پوشش یک نوجوان شیعه باید با عرف و عقل و شرع همخوانی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: ما با الگوگیری از سالار شهیدان می‌توانیم به سمت تمدن اسلامی که هدف مقام معظم رهبری است حرکت کنیم.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در کاروان اربعین نوجوانانه پزشک، پرستار، داروساز، مربیان تربیتی، داروهای اضطراری تیم مراقبتی در کنار عزیزان هستند که توسط قرارگاه تحول اجتماعی تامین شده است.

همچنین در این مراسم حجت دبیقی گفت: کاروان دانش آموزی اربعین حسینی استان با ۱۳۰ دانش آموز زایر اولی دختر و پسر مقطع متوسطه اول و دوم به همراه عوامل اجرایی راهی کربلای معلی شدند.

وی بیان کرد: تیم پزشکی، رسانه و مستندسازی و پشتیبانی کاروان دانش آموزان اربعین حسینی استان را تا کربلای معلی همراهی خواهند کرد.

دبیقی با اشاره به اینکه در طول میسر برنامه های فرهنگی و مذهبی برای این دانش آموزان اجرا می شود، افزود: این کاروان به مدت ۲ روز در موکب های نجف اشرف به زائران حسینی خدمات رسانی خواهند کرد و پس از آن در پیاده روی مسیر نجف تا کربلای معلی حضور می یابند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد شور و حال این کاروان دانش آموزی برای رسیدن به پیاده روی اربعین حسینی و زیارت کربلای معلی را وصف نشدنی توصیف کرد و گفت: به طور یقین این سفر معنوی تاثیر بسزایی در  روحیه معنوی دانش آموزان خواهد داشت و آنها بیش از پیش با اهل بیت عصمت و طهارت انس می گیرند.


انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین