تاریخ انتشار:۱۷:۲۵ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
عصر دنا: مدیرکل حج و زیارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۲۵ هزار زائر تاکنون در سامانه سماح برای پیاده‌روی اربعین حسینی (ع) ثبت‌نام کرده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
مدیرکل حج و زیارت استان گفت: بیش از ۲۷ هزار زائر در این استان متقاضی شرکت در پیاده‌روی اربعین حسینی (ع) هستند که از این تعداد نام نویسی ۲۵ هزار نفر در سامانه سماح قطعی شده است.
محسن قوامی نژاد با بیان اینکه متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پلیس+۱۰ نسبت به دریافت گذرنامه ویژه اربعین اقدام کنند، افزود: ثبت‌نام در سامانه سماح الزامی است و روند نام نویسی در این سامانه همچنان ادامه دارد.
وی با تاکید بر اینکه زائران نباید بدون گذرنامه به مرز‌ها مراجعه کنند، اضافه کرد: زائران با مراجعه به سامانه سماح اطلاعات خود را وارد و ثبت نام کنند.
مدیرکل حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: زوار اربعین حسینی استان کهگیلویه و بویراحمد از مرز شلمچه اعزام می‌شوند.
وی ادامه داد: بیشترین زائر ثبت نام شده تاکنون به ترتیب مربوط به شهرستان‌های بویراحمد، دنا، کهگیلویه و گچساران است.
مدیرکل حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ۶۰ نفر از کارگزاران زیارتی استان در ایام پیاده روی اربعین در موکب‌ها مستقر می‌شوند.
وی ادامه داد:همچنین در موکب‌های ۲۰۰ و ۸۳۶ نیز  کارگزاران حج و زیارت استان به عنوان نیروی امداد و راهنمای گمشدگان مستقر می‌شوند.
قوامی نژاد افزود: ۵۱ موکب استان کهگیلویه و بویراحمد در داخل استان، مرز و شهر‌های نجف، کربلا و کاظمین در کشور عراق مستقر و به زائران خدمات رسانی خواهند کرد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین