کد خبر: ۲۰۸۸۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار:۲۲:۵۳ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۲
میلاد عسکری
عصر دنا: بی تردید تصمیم دکتر تاجگردون برای شرکت مجدد در انتخابات مجلس پیش رو می‌تواند نقطه اوجی در توسعه‌ی سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ... در استان به خصوص حوزه انتخابیه گچساران و باشت باشد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

یادداشت دریافتی- میلاد عسکری: به طور کلی، شکوه بازگشت یک سیاستمدار به قدرت به معنای به دست آوردن و حفظ قدرت و تأثیر در سیاست و جامعه است. این مفهوم به معنای داشتن قدرت و اعتبار برای تصمیم‌گیری در مسائل مهم سیاسی، تأثیرگذاری بر تصمیم‌های سیاسی و تحقق اهداف خود است؛ که می‌تواند منشأ اثرات مثبت بسیاری در سرنوشت جامعه و مردم باشد.

بی تردید تصمیم دکتر تاجگردون برای شرکت مجدد در انتخابات مجلس پیش رو می‌تواند نقطه اوجی در توسعه‌ی سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ... در استان به خصوص حوزه انتخابیه گچساران و باشت باشد.

دکتر غلامرضا تاجگردون پس از درخواست‌های مکرر از سمت مردم و نخبه گان و تمام کسانی که دل در گرو پیش و توسعه این دیار دارند، مراحل پیش ثبت نام انتخابات دوره دوازدهم مجلس را انجام دادند تا بارقه‌های امید در دل مردم این دیار جوانه بزند و جوانان با امید بیشتر به آینده خود و سرزمین آبا و اجدادی شان بنگرند.

ایشان که به گفته بسیاری از سیاستمداران و عالمان سیاست توان و پتانسیل رسیدن به کرسی نمایندگی مجلس در هر حوزه انتخابیه‌ای را دارد و چه بسا حتی راحت از حوزه انتخابیه گچساران و باشت، اما خود را مهیا برای رسیدن به نمایندگی مردم شریف دیار خوش کردند تا بار دیگر و با توان بیشتر بتوانند به هم ولایتی هایش در این دیار محرم خدمت رسانی کنند و جهاد رفع محرومیت زدایی را که در دوره هشت ساله خود آغاز کرده بودند و در ایامی که ایشان حضور نداشتند به کما رفته بود بار دیگر احیا کنند و برای این دشت خشک تشنه، ترانه (باز باران) باشند و، چون عطر باران بشارت دهنده شکوفه‌های توسعه باشند.

حال که جوانان این دیار صبح را امید و نور بیشتری آغاز می‌کنند بی شک در این مسیر حامی و هواخواه دکتر تاجگردون خواهند بود چرا که به نیکی می‌دانند، توسعه تنها و تنها در اندیشه فراخ و توسعه محور ایشان متجلی و متبلور خواهد بود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
انشالا دوباره امید به کهگیلویه وبویراحمد بازمیگردد با آمدن دکترتاج گردون نا امیدی ازبین میرود درود برتاج کبیر
ناشناس
|
United States of America
|
۰۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
درود بر تاجگردون نخبه که نماینده کل استان محروم کهگیلویه و بویراحمد شهرستان توابع آن است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
فقط دکترتاجگردون مشکل گشا گچساران پلاست میباشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
انشاالله که دیگه مصیبتی به نام تاجگردون هرگز به باز نخواهد گشت.
درود خدا بر دکتر زاکانی و یارانش که ریشه تبعیض و ظلم و پارتی بازی و زمین خواری و رانتخواری و فامیل سالاری را خشکاندند و شر تاجگردون را از سر مردم کم کردند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین