کد خبر: ۲۰۷۶۶
تعداد نظرات: ۵۹ نظر
تاریخ انتشار:۱۸:۲۲ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۲
تحلیلی از آخرین وضعیت کاندیدای حوزه انتخابات بویراحمد و دنا(بخش اول)
عصر دنا: شهرستان بویراحمد،دنا و مارگون امسال در رقابتی نفس گیر میان کاندیدای گوناگون قرار گرفته است که زمستان امسال را داغ تر از همیشه خواهد کرد و تلاش برای کسب نمایندگی مجلس در یک کارزار بسیار نزدیک طی خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عصر دنا- گروه سیاسی: پیش ثبت نام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شروع شده است و فضای سیاسی کشور به سمت انتخابات و معرفی کاندیداهایی که قصد حضور در این عرصه را دارند حرکت می کند.

در کهگیلویه وبویراحمد که همیشه در مشارکت انتخابات جزو رتبه های برتر بوده است نیز این فضا پیش از اینها شروع شده است و با انجام پیش ثبت نام قطعا فضا انتخاباتی تر از قبل خواهد شد و شور و شوق کاندیدا برای کسب کرسی نمایندگی دوچندان خواهد شد.

شهرستان بویراحمد،دنا و مارگون امسال در رقابتی نفس گیر میان کاندیدای گوناگون قرار گرفته است که زمستان امسال را داغ تر از همیشه خواهد کرد و تلاش برای کسب نمایندگی مجلس در یک کارزار بسیار نزدیک طی خواهد شد.

مهدی روشنفکر؛ خیز برای دور دوم کرسی نمایندگی

مهدی روشنفکر که با کسب تقریبا 67 هزار رای در دور قبل توانست کرسی نمایندگی را از آن خود کند این روزها در رقابتی نفس گیر با عملکرد خود و کاندیدایی قرار گرفته است که از روز بعد از انتخابات 1398 کار خود را شروع کرده اند و همین موضوع سختی حضور او در مجلس بعد را مورد خدشه قرار می دهد.

روشنفکر اگر چه با شعار ندای وحدت سر کار آمد اما این روزها فضای بویراحمد به یک فضای بویراحمد علیا و سفلی تبدیل شده است و انتصابات طایفه ای در میان مردم این شهرستان به عنوان یکی از نقاط ضعف اصلی وی قلمداد می شود.

می توان گفت اصلی ترین رقیب انتخاباتی مهدی روشنفکر، عملکرد وی طی دوره نمایندگی اش خواهد بود که آمارها در حوزه های عمرانی، فرهنگی، آموزشی و... حکایت از افت آرا در دور جدید حکایت خواهد داشت.

حضور هم طایفه ای های مهدی روشنفکر همچون شیرعلی خرامین، نستهن مقدم و علی آراوند کار را برای مهدی روشنفکر از همیشه سخت تر کرده است و انشقاق در پایگاه آرای او به معنای باخت خواهد بود.

محمد بهرامی؛ سودای پیروزی با شعار عملگرایی

محمد بهرامی که در دور گذشته 42 هزار رای کسب کرد حالا یکی از رقبای اصلی مهدی روشنفکر در این دور خواهد بود که چهره ثابت انتخابات مجلس است و این دور یکی از کسانی است که از گزینه های محتمل برای کسب نمایندگی مجلس به شمار می رود.

بهرامی که خود را اصلاح طلب می داند هیچگاه بطور جدی از طرف هم حزبی های خود مورد حمایت قرار نگرفته است و همین موضوع را می توان یکی از دلایل اصلی باخت وی در دوره های گذشته دانست اگر چه رشد نسبی در هر انتخابات نسبت به انتخابات پیشین برای او وجود داشته است ولی باید دید در چهارمین حضور وی در عرصه انتخابات شرایط چگونه رقم خواهد خورد؟

بهرامی جوان که پیش تر در شهرداری یاسوج توانسته است کارهای عمرانی گسترده برای شهر یاسوج انجام دهد و در حوزه ورزش تیم شهرداری یاسوج را زنده کند امروز با شعار عملگرایی و کارنامه درخشان پا به میدان گذاشته است و طیفی از جوانان را با خود همراه کرده است اگرچه همیشه شایعات رد صلاحیت او در انتخابات ها وجود داشته ولی هر بار تاییدیه شورای نگهبان را گرفته است.

نادر منتظریان؛ پدیده ای در مسیر روشنفکر

نادر منتظریان که با کسب 36 هزار رای (همان آرایی که روشنفکر در دور اول حضور خود در انتخابات کسب کرد) در کمال ناباوری توانست در اولین حضور خود در دور قبل، در سکوی دوم انتخابات قرار بگیرد حالا داعیه پیروزی در انتخابات پیش رو را یدک می کشد و در میان کاندیدا می توان گفت منتظریان بیشترین فعالیت میدانی را از فردای روز انتخابات شروع کرد.

منتظریان خروجی انتخابات درون تشکیلاتی ای بود که در میان شورای ائتلاف به ریاست هدایت خواه و یارانش انجام گرفت به عرصه میدان انتخاباتی وارد شد و با حمایت جریانی 100 درصدی ائتلاف نیروهای انقلابی توانست در سکوی سوم قرار گیرد.

انتخاب منتظریان باعث ایجاد شکاف در بدنه نیروهای انقلابی در دور گذشته شد و احسان عسکری، شکرالله امامی و کیان دهراب پور جبهه یاران هدایت خواه را بخاطر شائبه هایی در خصوص این انتخاب ترک و از این جریان در حوزه انتخاباتی خداحافظی کردند.

انتشار فیلمی در فضای مجازی که در آن طلا و جوهرات قیمتی در مراسم نامزدی پسر منتظریان با حضور خودش به نمایش در می آمد وی را در میان طرفدارانش مورد شک و تردید قرار داد؛ اما منتظریان بعداً این طلا و جواهرات را متعلق به عروس و داماد ندانست.

حالا منتظریان با پشتیانی جریان انقلابی به رهبری هدایت خواه و هم طایفه ای هایش در بویراحمد علیا و با شعار مبارزه با فساد و طایفه گرایی یکی از گزینه های بالقوه انتخابات پیش رو و رقیبی جدی برای مهدی روشنفکر خواهد بود.

هدایت خواه؛ مردم همیشه حاضر در انتخابات

ستار هدایت خواه که نمی توان او را از انتخابات بویراحمد جدا دانست پای ثابت انتخابات های مجلس بوده است و در دور گذشته در تهران ثبت نام کرد ولی قالیباف حاضر نشد وی را در لیست شورای ائتلاف قرار دهد و همین موضوع باعث شد که برای اولین بار ستار هدایت خواه در عرصه انتخابات مجلس حضور نداشته باشد ولی هدایت جریانی برای شکست روشنفکر در انتخابات دور گذشته را با حضور نادر منتظریان برعهده داشته باشد.

هدایت خواه که مرد دقیقه 90 انتخابات شناخته می شود در دوره های گذشته نیز همیشه در دقایق آخر تصمیم به حضور یا عدم حضور در عرصه انتخاباتی می گرفته است و همین موضوع شائبه حضور در انتخابات پیش رو را قوی تر از همیشه می کند.

تلاش یاران هدایت خواه برای ورود وی به عرصه انتخابات همیشه تا دقایق آخر وجود داشته و دارد همچنان که از روز قبل از انتخابات کارزاری در فضای مجازی برای دعوت برای حضور وی به عرصه انتخابات راه اندازی شده است که با جمع آوری امضا وی را دعوت به حضور در انتخابات پیش رو کنند.

حضور هدایت خواه در انتخابات پیش رو معادلات را کاملا پیچیده می کند و انتخابات را از مدار طایفه گرایی به مرحله جریانی نزدیک تر خواهد کرد و بنظر می رسد حضور هدایت خواه با بیان قوی می تواند فضای حاکم بر انتخابات را کاملا تغییر دهد.

گرچه احتمال این حضور وجود دارد ولی این احتمال بسیار ضعیف است و بنظر می رسد هدایت خواه که حالا چهره فرهنگی او بخاطر حضورش در عرصه سیاسی آسیب جدی دیده است عطای نمایندگی را به لقایش ببخشد و برای اولین بار در عرصه نمایندگی ثبت نام نکند.

حمیده هدایت خواه؛ رویای نمایندگی زنان

در نبود پدر، احتمال حضور حمیده هدایت خواه دختر ستار هدایت خواه در عرصه کاندیداتوری انتخابات بویراحمد بیش از پیش قوت می گیرد و البته این موضوع دور از ذهن نیست که پخش اخبار حضور وی در عرصه انتخاباتی طی مدتی قبل برای محک یاران پدر وجامعه بویراحمد برای حضور در این عرصه بوده باشد.

حضور حمیده هدایت خواه که نام پدر را یدک می کشد تنها آرای منتظریان را مورد آسیب جدی قرار می دهد و از طیف جریانی حمایت های را به سمت خود جذب خواهد کرد و نمی توان وی را رقیبی جدی در عرصه انتخابات دانست.

نستهن مقدم؛ کاندیداتوری برای سرپوش بر ضعف عملکردی

نستهن مقدم که فعالیت 6 ساله او در شهرداری یاسوج با ضعف عملکرد جدی همراه بود بطوری که وی مجبور به استعفا بخاطر اعتراضات گسترده به عمکردش بود ولی وی این استعفا را شروع حضورش در عرصه در انتخابات دانست.

برای همگان مشخص است که حضور مقدم در عرصه نمایندگی تنها برای پاکسازی نگاه بد عملکردی است که وی در سمت شهرداری یاسوج در اذهان مردم برجای گذاشته است و وی را می توان به نوعی کاندیدایی دانست که به آخر خط نخواهد رسید و با حمایت از یکی از رقبای خود ( شاید مهدی روشنفکر) از ادامه این کارزار خارج خواهد شد.

شیرعی خرامین؛ کاندیدایی برای آخر خط

شیرعلی خرامین دیگر گزینه حاضر در انتخابات پیش رو خواهد بود که با شعار ((جبهه نجات)) و با انتقاد از طایفه گرایی پا به عرصه گذاشته است؛

خرامین که پیش تر با ارائه اسنادی پست پیشنهادی برای ترک عرصه انتخابات را رد کرده بود در گفتگویی با همین پایگاه خبری اعلام کرده است که در عرصه انتخابات تا آخر خواهد ماند و این موضوع تهدیدی جدی برای سبد رای طایفه ای مهدی روشنفکر و رای جریانی نادر منتظریان خواهد بود و این حضور بنفع محمد بهرامی تمام خواهد شد.

خرامین در عرصه دانشگاهی خصوصا علوم پزشکی چهره ای شناخته شده است و می تواند آرای دانشجویی او را در میان کاندیدای حاضر در انتخابات بیشتر از همه دانست و حضور وی در عرصه مناظره و سخنرانی در صحنه دانشگاه ها، از او یک چهره گفتگو محور ساخته است.

خرامین که حالا بخشی ازلیدرها و حامیان مهدی روشنفکر اطراف او قرار گرفته اند رقیبی است که نمایندگی مهدی روشنفکر را بیش از همه مورد تهدید قرار می دهد.

محمد علی وکیلی؛ اصلاح طلبی در میان سردرگمی

محمد علی وکیلی دیگر گزینه ای است که همیشه نیم نگاهی به انتخابات بویراحمد داشته است و دور گذشته با برگزاری نشستی در یاسوج قصد محک آرای خود برای حضور در این عرصه را داشت که البته ظاهرا این محک برای او جالب نیفتاد و پا به این عرصه نگذاشت.

وکیلی این روزنامه نگار اصلاح طلب پیش تر با قرار گرفته در لیست امید محمد رضا عارف توانست بعنوان نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی حضور یابد ولی این حضور با تغییر ترکیب مجلس و جریان حاکم بر آن به زودی پایان یافت.

نبود کاندیدایی جدی برای حضور در انتخابات از سوی اصلاح طلبان بویراحمد دلیلی است که می تواند وکیلی را تشویق به حضور در انتخابات بویراحمد کند و وی را با حمایت یکپارچه اصلاح طلبان بویراحمد به یک رقیب جریانی در مقابل کاندیدای متعدد اصولگرای حاضر در صحنه تبدیل کند و شانس پیروزی اصلاح طلبان را بالا ببرد.

خداداد غریب پور؛ تاجگردونی برای بویراحمد

خداداد غریب پور نیز همیشه به عنوان یکی از چهره های محتمل اصلاح طلب در عرصه انتخابات بویراحمد مطرح بوده است ولی تا الان هیچگونه حضوری در این عرصه نداشته است.

غریب پور که روزگاری عنوان جوان ترین فرماندار دولت اصلاحات را یدک می کشید حالا در سطح وزارت صمت چهره ای شناخته شده است و در ایمیدرو به عنوان مدیری موفق بوده است.

غریب پور که گزینه استانداری در دولت روحانی بود حالا یکی از گزینه های محتمل برای حضور در انتخابات بویراحمد است که می توان حضور او را شوکی باور نکردنی به انتخابات بویراحمد دانست که تمامی معادلات انتخابات را بهم خواهد زد و مولفه های مدیریت در سطح وزارت، محبوبیت مردمی، حمایت جریانی 100 درصدی اصلاح طلبان و... از او تاجگردونی در بویراحمد خواهد ساخت.

غلام محمد زارعی؛ بازگشت برای کارزاری سخت

غلام محمد زارعی که بعد از اعلام نتایج انتخابات و اعلام کسب 27 هزار رای در بهتی باورنکردنی فرو رفته بود حالا پس از 3 سال و نیم خود را گزینه ای بالقوه برای انتخابات پیش رو می بینید؛ گرچه غلام محمد زارعی به طور رسمی برای انتخابات 1402 اعلام حضور نکرده است ولی خبرها، نشست ها و حضور او در محافل گواهی بر این مدعاست که وی در ترکیب کاندیدای این دور حضور خواهد داشت.

حضور غلام محمد زارعی کار را برای بهرامی بیش از همه سخت خواهد کرد؛ همچنین وی بدلیل عملکرد ها عمرانی خود در بویراحمد سفلی پایگاه رای مهدی روشنفکر را نیز مورد آسیب قرار خواهد داد.

در صورت عدم حضور غلام محمد زارعی، آرای وی به سبد محمد بهرامی و نادرمنتظریان تزریق خواهد شد و همین موضوع می تواند این دو را به کرسی نمایندگی مجلس نزدیک تر کند.

علی آراوند؛ کاندیدایی برای پوشش

علی آراوند نیز از دیگر کاندیدایی است که پیش تر حضور خود را در عرصه نمایندگی مجلس اعلام کرده است و بطور رسمی خود را کاندیدای انتخابات 1402 می داند.

اشتراکات منطقه ای و طایفه ای آراوند با مهدی روشنفکر این شائبه را ایجاد می کند که وی کاندیدایی پوششی برای مهدی روشنفکر باشد و حضور وی همچون نستهن مقدم به آخر خط نرسد و وی همچون حضورش در انتخابات شورای شهر این انتخابات را نیمه کاره رها کند.

افراد دیگری نیز برای انتخابات بویراحمد، دنا و مارگون مطرح هستند که این پایگاه خبر محتمل ترین افراد را مورد بررسی قرار داده است و در ادامه و پس از پایان مرحله پیش ثبت نام می توان تحلیل های دقیق تری در این خصوص ارائه کرد و با مشخص شدن کاندیدای حاضر در میدان رقابت مجلس محتمل ترین گزینه را برای کرسی نمایندگی مجلس مشخص کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵۹
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
این دور حاج زارع با قدرت قبوله.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
چرا تصویر حاج زارعی رو نزدین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
با هر معادله ای نادر منتظریان برنده ی انتخابات است چون تنها کاندیدی است که هم آرای جریانی دارد و هم آرای قومی و منتظریان بیش از آن که دیگران فکرش را هم بکنند کار کرده است
بخشوده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
پیروزی حاج منتظریان قطعی است
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
پیروز میدان حاج نادرمنتظریان
بخشوده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
پیروزی حاج منتظریان قطعی است
پاسخ ها
نادرتقوی
| Netherlands |
۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
پیروزمیدان حاج نادرمنتظریان
ناشناس
|
Bulgaria
|
۰۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
ذره ای شک ندارم که این بار مرد بزرگ با صلابت مورد اعتماد مردم و امین نظام حاج نادر منتظریان به عنوان منتخب مردم بویراحمد دنا و مارگون و سپیدار در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و یا کمیسیون انرژی محلس ایفای نقش خواهند کرد.ان شاءالله
F
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
سلام هزارتا هم بیا بازهم بهتر از روشنفکر نیست.
بازهم خوش به سلامتی رهبر
پاسخ ها
بویراحمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
اشتباه نظر مثبت دادم
فقط منتظریان
احمدی
|
United States of America
|
۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
من در هیچ دوره ای به زارعی رای ندادم ولی این دور با اقتدار بهش رای خواهیم داد چو انسانی متواضع و پر تلاش وبدون از هیچ ادعایی خادم مردم بودانشالله پیروز و موفق باشن
کاوه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
نادر منتظران عزیز
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
اینبارم روشنفکر خودشه
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
از تختی تا تختی با مهدی روشنفکر
خط مقدم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
دکتر مقدم قویترین شهردار تاریخ یاسوج بوده
شما ها از جای دیگه می ...اینطوری نوشتین
مطمئن باش از منتظریانت بیشتر رای میاره
پاسخ ها
حسینی موردراز
| Luxembourg |
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
شک ندارم این کامنت خود اقای مقدمه ..
اقای مقدم خودت میدانی تنها خودت و زن و بچت طرفدارتن
مردم کور نیستند و عملکرد ضعیف شما رو در این چند سال شهرداری دیدند ..
اگر غریب پور و وکیلی باشند ما طرفدار این دو نفر و اگه نباشند بهرامی ..
ضعیف ترین نماینده بویراحمد و دنا روشنفکر بوده
تنها مانور روشنفکر در خصوص زلزله سیسخته که بودجه ای که حق سیسخت بوده و ربطی به نماینده نداشته رو داده به روستاهایی که طایفه خودش هست و الان میگه من فلان بودجه رو اوردم برای دنا /اگه واقعا کار کرده بیایید نظر سنجی کنید از همان مردم سیسخت .
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
اگر شورای نگهبان شورای نگهبان باشه باید روشنفکر رو رد صلاحیت کنه بخاطر دخالتاش تو انتصابات
پاسخ ها
ادلادشاسه گرامی
| United States of America |
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
اصلا روشنفکردیگه کارش تمومه فقط تلاشش رومیکنه بااختلاف کمتری ازحاج منتظریان نفردوم بشه.ایشون ایل ونام بویراحمد روتکه تکه وزخم کاری برپیکرخسته ازطایفه گرای خاصب به جانهاده است،باحضوراحتمالی تاجگردون به خدا هیچکس اراین نامزدها جزحاج منتظریان جایگاه و شخصیت ایستادن دربرابربلند پروازی وتمامیت خواهی انها راندارد!روشنفکرکه تابخوادروخونی کنه بایدموتورش گرم بشه،جناب بهرامی هم هیچ تجربه ای سیاسی وامنیتی درسطح کلان نداره وبه خداقسم بایک حرکت تاجگردون کیش ومات میشه،تنهاکسی که میتونه وقدرت وشرایط مقابله با این دونماینده رو دار فقط حاج منتظریان.اگه ذلالت و توهینوتحقیر طایفای رو دوس داریدهمون نماینده قبلی رو انتخاب کنیداما بدونید اینبار تا بویراحمد وجوانانش ازاین ضربه ودرد دوباره بلند بشن تاجگردون تمام وزیران رو مستقیم به گرمسیر برده وبرعکس به تهران رهسپار خواهدکرد
بویراحمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
روشنفکر با عملکرد و اقداماتش تمام قوانین و اصول را زیر سوال برد و چنان ضربه ای به ادارات و حیثیت بویراحمد زد که برگرداندن آن سالها زمان می برد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
زهی خیال باطل مقدم خرامین و آراوند سر یکی ۱۵۵۵ رای دارن و بس
محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
خوش بحال روشنفکر که رقبایش مقدم و اراوند و خرامین است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
بویراحمد بزرگ واحد،
دنای سربلند
و مارگون سبز

حاج نادر منتظریان را می خوانند ، می خواهند و چشم براهند
آبیدل
|
France
|
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
درود بر بهرامی
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
حاج منتظریان
۱
|
United States of America
|
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
فقط حاج مهدی روشنفکر
بگیرید بخوابید
قادری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
حاج منتظ________________________________ریان
س
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
فقط روشنفکر
ناشناس
|
Lithuania
|
۲۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
خانواده و اقوام تصمیم بر حمایت از حاج زارعی دارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
فقط و فقط مقدم
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
زارعی عزیز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
روشن دیگه خاموش شد
فقط مقدم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
روشنفکر به تنهایی که هم باشد بازنده خواهد بود دراین چهارسال چه عملکردی داشته بجز چند مدیر خاله خرزویی گذاشته
...
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
درود بر استاد اراوند
رضا علمداری
|
Germany
|
۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
انشالله زارعی با صلابت و قاطع این دور خواهد رفت چون انسانی باشعور و کاردان و متواضع میباشد
رضا علمداری
|
Germany
|
۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
انشالله زارعی با صلابت و قاطع این دور خواهد رفت چون انسانی باشعور و کاردان و متواضع میباشد
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
تا ببینیم کدام از تیغ سوار نگهبان رد میشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
اول بهرامی دوم زارع
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
رقابت بین روشنفکر بهرامی اختلاف 3تا 5هزار این کامنت را داشته باشید برا ثبت در تاریخ
‌ahmadsaid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
اگر واقعا به فکر پیشرفت هستید بدون نگاه قوم وقبیله ای وتعصب سیاسی که این استان را نابود کرده در صورت حضور دکتر غریب پور را انتخاب نمایید
ازاده
|
Luxembourg
|
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
سلام .بهتر است اولا که مردم رای ندهند
اما رای ندادن در بویراحمد خطرناک و به سود روشنفکر میباشد
همه باید پای صندوقهای رای از ابروی رفته بویراحمد دفاع کنیم و روشنفکر را به ...‌..تاریخ بندازیم
با احترام به همه طایفه تامرادی که مردمی ساده دل هستند و گول وعده های دروغین خاموش فکر را خوردند
نیرومند
|
Luxembourg
|
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
با سلام
اشتباه کردیم مهدی رو فرستادیم مجلس
خاک بر سرما که از جان مایه گذاشتیم برای ایشان
در مجلس سایلنت بودی،،،،،
تاجگردون که بچه منطقه بود را حمایت نکردی،،،،،
اطرافیانت همه قمه بدستند و بیسواد ،،،،
باید گریست به حال ما و یک طایفه بزرگ و این استان (ویرانستان)
پایاب
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
باسلام
بنده تامرادی هستم
پیروز قطعی انتخابات اسفند ۴۰۲ فقط دکتر منتظریان هست
لطفا احساسات کنار بگذارید و از انتخاب قومی طایفه ای بپرهیزید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
۰صفر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
چراسم وحیدآیارننوشتید
سیامک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
بنده به عنوان یه تامرادی به آقای وحیدآیاررائ میدم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
فقط روشنفکر
امیر
|
France
|
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
یعنی مردم بوراحمد وضعیت آموزش و پرورش نگاه کن با این سو مدیریت بخام یک بار دیگه اشتباه کنم که مجدد روشنفکر انتخاب کنن
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
فقط کوروش دلشاد وکورش درخشان زاده من به خاطرداریوش به کوروش ها رای میدم
ازطرف صنف پمپ بنزین ها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
به آقای وحیدآیاررائ میدیم هرکه وحیدآیارمیشناسه پرچم بالا
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
فقط روشنفکر
بویراحمدواحد
|
India
|
۰۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
سی همتون ایارن هول مکنین....
روشنفکرپیروزقطعی انتخابات هست.
مارگون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
واقعا روشنفکر در حد نماینده بویراحمد نیست
طایفه گرایی، لشکرکشی فاتحه خوانی و مدیران خاله خرزویی این تمام همت روشنفکر بود
مردم تامرادی هم دور گذشته بخاطر ککاگری بهش رای دادن ولی الان عملکرد ضعیف و همراه با تبعیض باعث شد نخبگان ایشان را ترک نمایند
ملا عسکر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
من سیاسی نیستم هرکه بره فقط کارکنه مثل نماینده های دیگه اگه نماینده باید الان چهارساله پل مهریان وپل امام سجاد بیمارستان حدود ۵۰ متر باقی بوده که دوره نماینده قبلی هیچ عکسب عملی انجام نشده ترافیک داخل استان بی داد میکنه هر نماینده ای بره قول هاش عملی نمیشه
سلطان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
هول مکنین آیارپیروزقطعی انتخابات هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
روشنفکر با 6هزار رای برنده انتخاباته
منصورخانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
مطمعنا و بدون تعصب : رقابت بین روشنفکر و بهرامی هست ، نادرتون سوم بشه مثل دور قبل هنر کرده ، والا همو روشن‌نفکر باشه بهزه ادمی مثل منتظریانه ک حزبی هست و اگ ب فرض محال قبول شد فقط به فکر ریش‌داران خواهد بود ، خاک تو سر جوانانی که امثال منتظریان رو انتخاب کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
فقط روشنفکر
اشکان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
منتظریان ریا کار خوابشو ببینه
محمودفکری
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
فقط مردعمل بهرامی امتحان داده بی ادعا ازجنس مردم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین