تاریخ انتشار:۱۷:۱۳ - ۲۹ تير ۱۴۰۲
عصر دنا: با حضور نماینده ولی‌فقیه امام جمعه جدید سی‌سخت معارفه شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، مراسم تکریم و معارفه ائمه جمعه سابق و جدید شهر سی سخت با حضور آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان، حجت الاسلام عبودی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه استان، پیوند معاون توسعه منابع استاندار، فرماندار دنا، اعضای شورای تأمین، اعضای شورای اداری و جمعی از مردم در سالن شهید نجفی شهر سی‌سخت برگزار شد.

حجت الاسلام عبودی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه استان در این مراسم ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) گفت: از این پس حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی واهبی زاده به عنوان امام جمعه این شهر در خدمت مردم ولایی و انقلابی این شهر خواهد بود و از خدمات ارزنده یک دهه‌ای حجت الاسلام مصباح نژاد در شهر سی سخت تشکر و قدردانی می‌کنیم.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از خدمات چندین و چند ساله حجت الاسلام والمسلمین ناصر مصباح نژاد گفت: حجت الاسلام واهبی‌زاده تاکنون سابقه امامت جمعه در ۲ استان اصفهان و فارس را داشته که تصمیم بر این شد که از این پس در خدمت مردم شریف و شهید پرور شهر سی‌سخت باشد.

مرادعلی پیوند معاون استاندار هم ضمن تسلیت ماه محرم ماه حزن و اندوه و ماه پیروزی خون بر شمشیر گفت: دشمنان ما کار شبکه ای عظیمی را علیه ما ایجاد کرده که باید همه به خصوص مسئولین جبهه فرهنگی نسبت به این مهم با هوشیاری کامل برخورد کنیم، در رابطه با شناختی که از حجت الاسلام واهبی زاده دارم ایشان از خانواده ای متدین، با ایمان و دوستدار ولایت هستند و مطمئن هستم با جدیت و آگاهانه برخورد خواهند کرد و نخواهند گذاشت که دشمن به اهدافش برسد.

پیوند اظهار داشت: به همکاران اداری توصیه می کنم که خود را سرباز انقلاب بدانند و با پیروی از رهنمود های مقام معظم رهبری خدمت گزاری به مردم و حل مشکلات مردم را سرلوحه کارشان قرار دهند چرا که این پست و مقام ها زود گذر و فانی است و خدمت کردن به مردم است که ماندگار می شود.

وی گفت: در روایت های مختلف نیز بر اهتمام ورزیدن به امور مسلمین تأکید بسیاری شده تا جایی که ایجاد و تقویت روحیه خدمت به دیگران به عنوان یکی از اصول مهم تعلیم و تربیت دینی معرفی شده است، وقتی از پیامبر بلندمرتبه اسلام درباره محبوب ترین بندگان نزد خداوند سؤال شد، ایشان فرمودند محبوب ترین بندگان نزد خداوند آن کسی است که سودش بیشتر به مردم برسد پس ما هم باید به عنوان خادمان مردم کاری کنیم که راضی باشند و برای آنها سود داشته باشد.

معاون استاندار گفت: ما مجموعه استانداری در وزارت کشور در خدمت جامعه روحانیت به ویژه ائمه جمعه هستیم و همواره در کنار ایشان و از رهنمودهای ایشان بهره‌مند خواهیم شد و از امام جمعه جدید شهر سی سخت انتظار داریم برای حل مشکلات مردم و پیشرفت شهرستان  هر کجا که لازم دیدند و احتیاج بود ما را قابل بدانند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین