تاریخ انتشار:۱۲:۰۰ - ۲۹ تير ۱۴۰۲
حجت کریمی:
عصر دنا: مدیر پیشین باشگاه استقلال گفت: به زودی و پس از گذشته ایام سوگواری سیدالشهدا(ع) مسائلی را درباره آن آقا مطرح می‌کنم که همه بدانند باعث اتفاقات امروز استقلال کیست.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

 

 

حجت کریمی: گفته بودم ماه پشت ابر نمی‌ماند/ به احترام دهۀ محرم سکوت می‌کنم اما بعد مفصل حرف می‌زنم/ دوست ندارم ناراحتی هوادار را بیشتر کنم

مدیر پیشین باشگاه استقلال گفت: به زودی و پس از گذشته ایام سوگواری سیدالشهدا(ع) مسائلی را درباره آن آقا مطرح می‌کنم که همه بدانند باعث اتفاقات امروز استقلال کیست.

سید حجت کریمی، رئیس پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال که حدود سه ماه سمت سرپرستی مدیریت عامل باشگاه استقلال را نیز در اختیار داشت در گفتگو با خبر ورزشی، در واکنش به موضوع شایعه تغییرات احتمالی و تأیید نشده در سازمان خصوصی‌سازی اظهار داشت: در این مدت اتفاقاتی رخ داد و آتشی در باشگاه استقلال برافروخته شد که حالا شعله‌های بلند و بزرگش، دامن عاملان اصلی آن را هم می‌گیرد.

وی در این باره که چرا با مخاطبان استقلال شفاف صحبت نمی‌کند، توضیح داد: اگر مروری بر برنامه‌های ورزشی و حتی برنامه‌های تلویزیونی اخیر بیندازید، متوجه می‌شوید که طرفداران باشگاه استقلال به خوبی متوجه همه مسائل اتفاق افتاده در این مدت در تیم محبوب شان هستند.

وی افزود: همانطور که پس از استعفا از سمت سرپرستی مدیرعاملی باشگاه اعلام کردم یک نفر(آقا) در این مدت دائماً چوب لای چرخ باشگاه استقلال می‌گذاشت .امروز هم بر سر حرفم هستم و از آنجا که گفته بودم هرگز ماه پشت ابر نمی‌ماند، این وعده را به هواداران استقلال می‌دهم خیلی زودتر از آنچه من بخواهم درباره این فرد شفاف سازی کنم خودشان متوجه خیلی از مسائل در اطراف باشگاه استقلال خواهند شد.

کریمی خاطرنشان کرد: تازه وارد دهۀ محرم شده ایم. وارد دهه پرفیض و برکت ایام شهادت سیدالشهدا(ع) و یاران باوفایش. به همین خاطر و با توجه به اوضاع فعلی باشگاه استقلال که در شرایط بحرانی و سختی در حال آماده شدن برای ورود به مسابقات لیگ برتر است و هر روز با مشکلات عدیده یارگیری در فصل نقل و انتقالات مواجه می‌شود ترجیح می‌دهم به احترام این روزهای عزیز و شرایط روحی هواداران استقلال، تا بعد از ایام شهادت به سکوتم ادامه بدهم اما بعد از آن در یک گفتگوی مفصل مسایلی را باز می‌کنم که هواداران بدانند چه افرادی و از چه طریقی اوضاع باشگاهشان را بر هم ریختند همان ها که باعث شدند و تیمی که می‌توانست در هر دو جامِ حذفی و لیگ برتر قهرمان شود را از رسیدن به این دو عنوان با ارزش بازداشتند.

حجت کریمی در پایان صحبت‌هایش تاکید کرد: امیدوارم بهترین اتفاقات برای جواد نکونام و تیم استقلال تا پیش از شروع مسابقات لیگ برتر رخ بدهد. چرا که در این مدتی که در خدمت باشگاه استقلال چه به عنوان عضو هیئت مدیره و چه به عنوان سرپرست مدیریت باشگاه بودم بیش از قبل به این نکته پی بردم که استقلال نزد هوادارانش چه جایگاهی دارد و نتایجش تا چه اندازه برای مردم با اهمیت است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین