کد خبر: ۲۰۲۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۲۰:۱۷ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
عصر دنا: عروسی در یاسوج به دلیل سهل انگاری به عزا تبدیل شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، حوالی ساعت ۱۷ امروز جمعه یکی از تصویربردان مراسم عروسی به نام الخاص ترخوش۴۶ ساله از اهالی لوداب  در تالار زیتون تنگ مهریان یاسوج  در حین تصویربرداری بر اثر بی احتیاطی یکی از اسلحه بدستان حاضر در عروسی مورد اصابت قرار گرفت و در بیمارستان از دنیا رفت.

به نوتشه فارس چنین حوادثی در کهگیلویه و بویراحمد مسبوق به سابقه بوده و تاکنون هر چه مسئولان و ائمه جمعه و جماعات و مسئولان قضایی هشدار داده‌اند گوش افراد سهل‌انگار بدهکار نبوده و امروز حادثه‌ای تلخ مراسم عروسی یک زوج جوان را به تلخی کشاند و دست جوانی را که برای یک لقمه نان به این حرفه روی آورده بود از دنیا کوتاه کرد.

در این بین دادستان مرکز استان که از نیروهای پای کار و در عمل انقلابی بوده می‌بایست به جد این موضوع را در دستور کار قرار داده و برخورد جدی و قاطع با مسبب این حادثه تلخ داشته باشد همچنین مسئولان میراث فرهنگی و گردشگری چنین مکان‌هایی را برای مدت طولانی پلمب کنند تا شاهد خسارات سنگین تری در استان نباشیم.

 

منبع: فارس
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فلاح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
باتوجه به عدم برخورد با خاطئین که درمراسم عروسی وعزا تیراندازی میکنند بایدهم منتظر چنین اتفاقات ناگواری باشیم اگه چهارتا نفدر دراین عزاها وعروسیها شناسایی میشد واسلحه های انها ضبط واخذ میشد وجوازها لغو میشد چنین اتفاقی نمی افتاد انتظار داریم اداره اطلاعات استانها وسپاهونیروی انتظامی با صدور مجوزوحکم ازطرف دادستانی یامراکز قضایی واردمیدان شوند ویه برخورد جدی با این فرهنگ غلط وبی اساس وپایه صورت گیرو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین