تاریخ انتشار:۱۶:۱۶ - ۳۰ فروردين ۱۴۰۲
عصر دنا: رزمایش همدلی و احسان با حضور نماینده ولی فقیه در استان، معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان، فرماندار شهرستان بویراحمد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) و.. در مصلی شهر یاسوج برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
 

عصردنا-علی صابری زاده،  رزمایش همدلی و احسان با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان، معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح استان، فرماندار شهرستان بویراحمد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در مصلی شهر یاسوج برگزار شد.

شایان نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای این رزمایش با بیان اینکه مأموریت‌های که بر دوش ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گذاشته شده است، به نحو مطلوبی در حال انجام هستند، اظهار داشت: در این رزمایش سعی کردیم که همچون گذشته مناطق محروم استان را مدنظر قرار می‌دهیم.

در ادامه آیت‌الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به طور ویژه از ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) قدردانی کرد و گفت: ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در شرایط کرونایی  و در این ایام که تورم به مردم فشار می‌آورد، خدمات خوبی را ارائه داده است و بسته‌های معیشتی را بین مردم توزیع می‌کند. 

وی همچنین از خدمات ستاد اجرایی در حوزه محرومیت زدایی قدردانی کرد و گفت: مأموریت‌‍ های دیگری که در حوزه اشتغالزایی و اقتصادی بر عهده ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بوده را به خوبی انجام داده است. نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد نیز به ترویج همدلی و کمک کردن به نیازمند اشاره کرد و از مردم و دیگر نهادها خواستار ادامه دادن این اقدامات خیرخواهانه شد. 

در پایان ابوذر صناعی نیا معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان گفت: چهار هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان در مناطق مختلف استان توسط گروه های جهادی در حال توزیع است.

انتهای پیام/

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین