تاریخ انتشار:۰۹:۱۷ - ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
عصر دنا: عملیات اجرایی 8 پروژه با اعتبار 480 میلیارد ریال به همت بنیاد علوی در دیشموک اجرا می شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عصردنا: با حضور مهدی هاتف معاون بنیاد علوی کشور و مدیرعامل شرکت اسکان ایران ،فرماندار شهرستان کهگیلویه،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ،مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان،معاون اداره کل ورزش و جوانان استان،مدیر بنیاد علوی دیشموک،بخشدار ،امام جمعه،شهردار ،اعضای شورای شهر و جمعی از مدیران شهرستان کهگیلویه تعداد ۸ پروژه با اعتباری قریب به ۴۸۰ میلیارد ریال اعتبار کلنگ زنی شد.

مسولان ابتدا با حضور در گلزار مطهر شهدای گمنام دیشموک با این شهدا تجدید میثاق کردند سپس کلنگ جاده سلامت را به زمین زدند.
 
همچنین پروژه لکه گیری ،روکش آسفالت و حذف نقاط حادثه خیز محور ارتباطی قلعه رئیسی به دیشموک کلنگ زنی شد.
 
عملیات اجرای پروژه محوطه سازی و آبیاری قطره ای ورزشگاه آزادی شهر دیشموک و ۵ چمن مصنوعی هم آغاز شد.
 
پروژه احداث اورژانس اجتماعی ،پد پرواز و محوطه سازی ساختمان بستر درمانی، طرح هادی چند روستا از دیگر پروژه های کلنگ زنی در دیشموک بود.
 
این پروژه ها با مشارکت ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای،بنیاد مسکن انقلاب اسلامی،ورزش و جوانان،شهرداری و شورای اسلامی شهر،بهداشت و درمان ،بخشداری و فرمانداری انجام میگرد.
 
به گفته مسئولان ۲ پروژه مبلمان شهری در شهرهای دیشموک و قلعه رئیسی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال در حال اجراست.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین