تاریخ انتشار:۱۷:۴۲ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۱
کلینیک امام سجاد»ع» بر سر بیماران آوار می شود
عصر دنا: کلینیک تخصصی امام سجاد ع دهدشت که یک سالی می شود به بهره برداری رسیده است با ریزش بخشی از سقف کاذب در معرض آوار شدن بر سر بیماران قرار گرفته است!
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

اختصاصی عصردنا: کلینیک تخصصی امام سجاد«ع» دهدشت سال 1394 به عنوان یکی از دستاوردهای وزیر بهداشت به کهگیلویه کلنگ زنی و بازه زمانبندی 18 ماهه برای تکمیل آن تعریف شد.

عملیات این پروژه طی سالها با روند کند و سرعت لاک پشتی ادامه داشت تا نهایتا مرداد ماه 1400 همزمان با افتتاح چند طرح حوزه بهداشت و درمان به بهره برداری رسید.

حیف و میل بیت المال در کلینیک تخصصی دهدشت/هشدار! نگذارید حادثه متروپل تکرار شود

افتتاح این کلینیک اگرچه به رفاه حال مردم و تسهیل در دسترسی به پزشکان متخصص نقش خوبی داشت اما به نظر می رسد ضعف نظارت برکار ایمنی بودن را از این پروژه مهم گرفته و خطر آوار شدن بر سر مراجعه کنندگان دور از انتظار نباشد.

کوتاهی و قصور سبب حیف و میل بیت المال در کلینیک شده و معلوم نیست با چه اطمینانی اجازه بهره برداری از ساختمان با بنیه ضعیف و در معرض خطر ریزش داده شده است.

حیف و میل بیت المال در کلینیک تخصصی دهدشت/هشدار! نگذارید حادثه متروپل تکرار شود

در زلزله نه چندان شدید اخیر دهدشت بخشی از سقف کاذب کلینیک دچار ریزش شده و بخش زیاید از آن در معرض آوار شدن قرار دارد.

حیف و میل بیت المال در کلینیک تخصصی دهدشت/هشدار! نگذارید حادثه متروپل تکرار شود

علاوه بر سقف نامناسب و عدم رعایت اصول کیفی و پایداری بنا پله های رسیدن به طبقه بالا دارای شب بوده و در مواقع خرابی و یا عدم فعالیت آسانسور تردد را برای بیماران با مشکل مواجه می کند.

این کلینیک در زمینی به مساحت 3 هزار و 800 متر مربع در محوطه بیمارستان امام خمینی دهدشت احداث شده و به گفته رئیس وقت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج 35 میلیارد ریال برای احداث و تجهیز آن هزینه شده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین