تاریخ انتشار:۲۰:۱۴ - ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
عصر دنا: جامعه روحانیت مبارز استان كهگیلويه و بويراحمد ضمن قدردانی از ایستادگی و مقاومت ملت فهیم و نجیب ایران پای آرمانهای انقلاب اسلامی، با یاری خداوند متعال، توسل به ائمه اطهار علیهم السلام همگام و همراه با ملت ایران با شرکت گسترده و حضور پرشور و دشمن شکن خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ضمن تجدید بیعت با آرمانهای والای حضرت امام خمینی و اعلام وفاداری و لبیک به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای آمادگی خویش را برای تداوم راه امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت در گام دوم و حساس انقلاب اسلامی اعلام میدارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

بسم الله الرحمن الرحیم

« وَ لَقَدْ أَرْسَلْنا مُوسى بِآياتِنا أَنْ أَخْرِجْ قَوْمَكَ مِنَ الظُُّلُماتِ إِلَى النُُّورِ وَ ذَكُِّرْهُ مْ بِأَيَُّامِ اللَُّهِ إِنَُّ فِي ذلِكَ لَآياتٍ لِكُلُِّ صَبَُّارٍ شَكُورٍ» / آیه ۵ سوره مبارکه ابراهیم

پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ بی تردید بزرگترین رویداد قرن بیستم بود. چرا که این انقلاب و نظام سیاسی برآمده از آن توانست با احیاء عظمت اسلام و با ایجاد حس خودباوری و تزریق روحیه »ما میتوانیم« در مقابل هر دو ابرقدرت شرق و غرب بایستد و موجب استقلال، عزت و اقتدار ملت مسلمان ایران شود و تمام مستضعفان عالم و انسانهای آزادیخواه جهان از این حرکت شاد و خرسند شده و اسباب امید به آینده آنها فراهم شد.

انقلاب اسلامی ایران تحقق حاکمیت حق و تجلی وعده الهی مبنی بر « إِنْ تَنْصُرُوا اللََّهَ یَنْصُرْکُمْ وَ یُثَبَِّتْ أَقْدامَکُمْ» بوده و هست و مادامی که ملت انقلابی و مسلمان ایران خاصه مسئولین و کارگزاران صدیق به نظام و انقلاب با تمام توان در این مسیر گام بردارند و با الگوگیری از آموزه های شریعت اسلام و مکتب حقه ی تشیع منطبق سازند، به فضل الهی و عنایت حضرت ولی عصر «ارواحنا فداه» هر روز مقتدرتر و بالنده تر پیش خواهد رفت.

اکنون با گذشت چهل و چهار سال از عمر با برکت نظام جمهوری اسلامی شاهدیم هر روز بر اقتدار و عظمت این میراث گرانمایه افزوده شده و پیشرفتهای خیره کننده و متنوع ایران اسلامی در حوزه های مختلف از جمله فناوری، نانو تکنولوژی، نظامی امنیتی، علم هسته ای و پزشکی موجب امیدواری دوستان و پریشان حالی و عصبانیت دشمنان شده است و دشمنان سرسخت و احمق این نظام در مقابل این همه رشد و بالندگی کشور، روز به روز در بین ملتهای خود و انسان های آزادی خواه جهان سرشکسته تر و سرافکنده تر می شوند.

در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پاسداشت این رویداد تاریخی با بیان خدمات و دست آوردها و تبیین توفیقات نظام اسلامی رسالتی همگانی است.

آرمانهای رفیع امام عظیم الشأن (ره) و رهنمودهای پیامبرگونه خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری از چنان استحکام و اتقانی برخوردار بوده و هستند که موجب شده سیاست مقتدرانه نظام اسلامی در پیمودن این مسیر دشوار اما با افق روشن و با مواجهه با فشارها و تحریم های ظالمانه و غیربشری دشمنان مستحکمتر از همیشه به پیش رود و به فرموده مقام معظم رهبری دشمنان در مقابله با جمهوری اسلامی هیچ غلطی نمی توانند بکنند و جمهوری اسلامی رو به قوت و اقتدار روز افزون است.

اینک به لحاظ شرائط خاص داخلی و بین المللی که اردوگاه دشمن و جبهه استکبار به فکر بازی و فریب تازه ای افتاده اند و به گمان غلط خود توانسته اند بخشهایی از جامعه و برخی سیاسیون را دچار خطای محاسباتی کنند، شایسته و بایسته است که با هوشیاری و بصیرت مضاعف و با اعتماد به وعده حق الهی و حضور همه جانبه مردم در صحنه، اتحاد کلمه و وحدت نیروهای انقلابی با تمام توان دنبال شود و فضای همدلی و همکاری و مدارای مسئولین و نخبگان سیاسی و اجتماعی بیش از پیش مد نظر قرار داشته باشد و همگان تنها در مدار اخلاق سیاسی و بر اساس مفاهیم منظومه فکری و سیاسی امامین انقلاب در 

عرصه سیاست و سیاست ورزی حضور داشته باشند.

جامعه روحانیت مبارز استان كهگیلويه و بويراحمد ضمن قدردانی از ایستادگی و مقاومت ملت فهیم و نجیب ایران پای آرمانهای انقلاب اسلامی، با یاری خداوند متعال، توسل به ائمه اطهار علیهم السلام همگام و همراه با ملت ایران با شرکت گسترده و حضور پرشور و دشمن شکن خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ضمن تجدید بیعت با آرمانهایوالای حضرت امام خمینی و اعلام وفاداری و لبیک به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) آمادگی خویش را برای تداوم راه امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت در گام دوم و حساس انقلاب اسلامی اعلام میدارد.

جامعه روحانیت مبارز استان

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین