تاریخ انتشار:۰۰:۴۴ - ۰۵ تير ۱۳۹۶
مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد از آزادی ۱۴ زندانی غیرعمد این استان در آستانه عید فطر خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

اسماعیل جمیاری مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: 14 زندانی غیرعمد این استان با بدهی 15 میلیارد ریال با حمایت خیرین و افراد نیکوکار در آستانه عید سعید فطر آزاد شدند.

وی با بیان اینکه 388 زندانی غیر عمد با میزان بدهی 158 میلیارد ریال در زندان‌های این استان به سر می‌برند عنوان کرد: برای آزادی این افراد به حمایت خیرین نیازمندیم و به طور حتم این زندانیان و خانواده آنان چشم انتظار دستان پرمهر افراد نیکوکار هستند.

جمیاری با بیان اینکه نه تنها این افراد بلکه خانواده‌های زندانیان دیه دچار مشکلات عدیده و آسیب‌های روحی، روانی، اجتماعی و اقتصادی می‌شوند، ابراز کرد: به طور قطع کمک خیرین برای آزاد سازی این افراد می‌تواند بسیاری از این آلام را کاهش دهد و برای آزادسازی این تعداد بیش از 60 میلیارد ریال نیاز است.

مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد افزود: فقر اقتصادی یکی از عوامل بزهکاری افراد بوده و بسیاری از زندانی‌ها از طبقه محروم جامعه هستند که به دلایل مختلف از جمله بدهی به زندان افتاده‌اند.

جمیاری ادامه داد: مشارکت همه جانبه در امور خیریه در ماه مبارک رمضان بر همه مردم مسلمان واجب بوده که یکی از مهم‌ترین این امور برگزاری جشن‌های گلریزان برای حمایت و آزادسازی زندانیان غیرعمد به شمار می‌رود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
آخرین اخبار