تاریخ انتشار:۱۹:۴۶ - ۱۸ مهر ۱۳۹۵
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
عصر دنا: معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نماز ظهر عاشورا در مصلای شهر یاسوج خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مجید محنایی ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی برگزاری نماز ظهر عاشورا با تسلیت ایام محرم به برگزاری کنگره شهدای استان اشاره کرد و اظهار داشت: هر گاه برنامه و مناسبت‌ها را به صورت کار تیمی انجام دادیم موفق بودیم و‌ در کنگره 1880 شهید استان این موفقیت حاصل شد.

وی گفت: برنامه‌ای در خور شأن استان برگزار کردیم که نشان دهنده همکاری و تعامل همه اجزا و دستگاه‌ها و نهادها در استان بود. این کنگره بزرگترین رویداد فرهنگی استان به شمار می‌رفت که به گسترش تفکر ایثار و شهادت در جامعه کمک کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فرهنگ‌سازی برگزاری باشکوه نماز ظهر عاشورا گفت: اطلاع‌رسانی برای برگزاری باشکوه نماز روز عاشورا از طریق صدا و سیمای مرکز استان و سایر رسانه‌ها انجام شود.

وی تصریح کرد: نماز ظهر روز عاشورا در مصلای امام خمینی(ره) شهر یاسوج و به امامت یکی از ائمه جمعه موقت اقامه می‌شود.

این مسؤول از برپایی ایستگاه‌های صلواتی در شهر یاسوج خبر داد و افزود: با همکاری هلال احمر، کمیته امداد و سایر ادارات ایستگاه صلواتی در روز چهارشنبه 21 مهرماه روز عاشورا برپا می‌شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین