کد خبر: ۱۱۹۰۸
تاریخ انتشار:۱۳:۰۴ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۵
ابراهیم عزیزی:
عصر دنا: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر با حضور باشکوه و حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن توطئه های استکبار جهانی را خنثی و به فرمان امام خامنه ای لبیک خواهند گفت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): رهبر بصیر، فرزانه و دوراندیش انقلاب اسلامی با تدابیر حکیمانه خود همواره توطئه ها و فتنه انگیزی های پلید دشمنان را نقش برآب می کند و در بیانات گهربار خود نیز مردم و مسئولان را در جریان این توطئه ها قرار می دهند که این امر نعمتی بس بزرگ برای پاسداری از انقلابی است که با خون هزاران شهید گلگون کفن به ثمر نشسته است.

از نمونه های آشکار دوراندیشی های رهبر معظم انقلاب می توان به خوشبین نبودن به مذاکرات هسته ای و بدعهدی و سست عنصری آمریکایی ها در این مذاکرات اشاره کرد.

تدابیر حکیمانه رهبر انقلاب و نقش برآب کردن تفکرات فاسد سیاستمداران امریکایی و غربی نه تنها نقطه امیدی برای ملت بصیر ایران اسلامی است بلکه مایه مباهات مسلمانان جهان در اقصی نقاط این کره خاکی است.

 38 سال از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی می گذرد و دشمنان پلید و خبیث در این سالها با طرح و اجرای برنامه های مختلف در حوزه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی تمامی تلاش خود را برای به متوقف کردن حرکت پرشتاب انقلاب به کار بسته اند اما هر بار به شکست مفتضحانه ای از میدان به در شده اند.

ایمان به خدا، رهبری حکیمانه و بصیرت ملت ایران اسلامی سه عنصر اصلی پایداری در برابر تهاجم و توطئه های استکبار جهانی است که در طول این سالها همواره دشمن تلاش کرده است تا به نوعی با ایجاد تفرقه و جدایی بین رهبری و ملت بتواند راه نفوذی برای ضربه زدن به درخت تنومند انقلاب پیدا کند که زهی خیال باطل.

بیداری مردم و پیوند ناگسستنی آنان با ولایت به عنوان یک رکن اساسی در کشور موضوعی است که باوجود تحریم ها، فشارها و حربه های پلید دشمنان روز به روز عمیق تر و مستحکم تر می شود و می توان نمونه عینی از این پیوند را در لبیگ گویی به فرمان رهبر معظم انقلاب و دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی در 9 دی 88 مشاهده کرد.

رهبر فرزانه انقلاب  روز سه شنبه در دیدار خود با فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش به اظهارات ترامپ رئیس جمهور تازه به دوران رسیده آمریکا اشاره کرد و افزودند: این آقای تازه‌آمده در امریکا با حرفها و اقدامات خود، حرفهای ۳۸ ساله نظام اسلامی را درباره فساد همه‌جانبه دستگاه حاکم امریکا، علنی و عریان در مقابل افکار عمومی قرار داده است و ملت ایران در روز ۲۲ بهمن پاسخ اقدامات و تهدیدات او را خواهند داد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به سخن رئیس جمهور جدید امریکا مبنی بر اینکه ایرانیان باید از من بترسند تأکید کردند: ایرانی از تهدید نمی ترسد.

ایشان با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن در روز جمعه افزودند: مردم در روز ۲۲ بهمن با حضور در خیابانها جواب این حرفها و تهدیدات را خواهند داد.

آری ، باید گفت لبیگ یا سید علی ... ملت ایران گوش به فرمان ولایت، آماده حضوری حماسی و ماندگار است تا همچون سالهای گذشته فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس را در گوش استکبار طنین انداز کند و هیمنه پوشالی آنها را در هم فرو بریزد.

آری همه از خرد و کلان، پیر و جوان، زن و مرد در دفاع از آرمان های امام راحل، شهدای والامقام و رهبر معظم انقلاب 22 بهمن 95  بار دیگر خواهند گفت، لبیک یا سید علی .... لبیک یا خامنه ای .

منبع: صبح زاگرس

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین