تاریخ انتشار:۲۳:۲۱ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۵
مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد
عصر دنا: مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد از استقرار 10 گروه دامپزشکی بازرس بهداشتی بر ذبح دام در عید قربان خبر داد و گفت: در کهگیلویه و بویراحمد کشتار دام در معابر عمومی ممنوع بوده و با متخلفان برخورد می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عبدالله بهمنش صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات اداره‌کل دامپزشکی استان در آستانه عید قربان اظهار کرد: دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت عید قربان اقدامات و برنامه‌ریزی‌های خوبی صورت گرفته است.

مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فعالیت‌های دامپزشکی استان در روز عید قربان افزود: تهیه بروشورهای بهداشتی و شرعی در خصوص ذبح دام در این ایام و هماهنگی با کشتارگاه‌های دام استان برای ارائه خدمات و همچنین هماهنگی با شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان از برنامه‌های دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد در روز عید قربان است.

وی تصریح کرد: هماهنگی کمیته امداد و سازمان بهزیستی با دامپزشکی استان برای بازدید و نظارت بر لاشه‌های دام‌های قربانی از دیگر اقدامات دامپزشکی استان است.

مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد کشتار دام در معابر عمومی ممنوع و با متخلفان برخورد می‌شود.

وی بیان کرد: در روز عید قربان تمام کشتارگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با نظارت بازرسان این اداره‌کل خدمات رایگان به شهروندان ارائه می‌دهد.

بهمنش از استقرار 5 گروه ثابت و 5 گروه سیار دامپزشکی بازرس بهداشتی بر ذبح دام در عید قربان در استان خبر داد و  گفت: همچنین 5 گروه ناظر شرعی و 11 دامپزشک به همراه 13 بازرس بهداشت گوشت نظارت دارند.

مدیرکل دامپزشکی استان با توصیه به شهروندان برای جلوگیری از شیوع بیماری‌های دامی از دام خریداری شده مطمئن شوند.

 

مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: هم‌استانی‌ها دام مورد نیاز خود را نیز از مراکز عرضه مجاز دام تهیه کنند و در صورت ابهام یا شکایت و درخواست با اداره‌کل دامپزشکی استان تماس بگیرند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.