کد خبر: ۴۰۸
تاریخ انتشار:۱۶:۴۰ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۵
در آیین اختتامیه جشنواره چاپ و صنعت
عصر دنا: در آیین اختتامیه جشنواره چاپ و صنعت، 37 برگزیده این جشنواره تجلیل شدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

پیش از ظهر امروز آیین اختتامیه جشنواره صنعت چاپ با حضور مسوولان استانی و برگزیدگان این جشنواره در یاسوج برگزار شد.

رضا خردمند در این آیین ضمن تقدیر از حضور چشمگیر چاپخانه‌داران استان در این جشنواره اظهار کرد: حدود 286 اثر از چاپخانه‌های سراسر استان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

دبیر اجرایی جشنواره صنعت و چاپ افزود: البته همه آثار رسیده با ارزش و حائز تقدیر بودند ولی به دلیل محدودیت در انتخاب پس از جمع‌بندی نهایی هیأت داوران، تعدادی به عنوان برگزیده انتخاب و معرفی شدند.

وی با بیان اینکه چاپخانه‌داران نیز مانند دیگر اقشار مشکلات خاص خود را دارند، گفت: نهایت تلاش خود را جهت حمایت و رفع مشکلات این قشر خواهیم کرد.

این مسوول؛ کار چاپخانه‌داران استان را کاری با اهمیت و البته سخت عنوان کرد و بیان داشت: برگزاری چنین برنامه هایی فرصتی مناسب جهت بیان مشکلات و همفکری برای رفع آنان است.

خردمند با بیان اینکه آثار با دقت و وسواس خاصی داوری شدند، تصریح کرد: داوران این جشنواره ایرج حسین‌زادگان و سید مجید بایگانی بودند.

به نقل از فارس؛ چاپخانه‌های آریوبرزن، محمدی، سادات، زاگرس، پیک دنا، آذین دنا، بیژنی، اسلامی، افروزی، فریادی، دانشجو، اشکان، صدف، یاسین، طاها، سیمرغ صالح‌پور و دنا از چاپخانه‌های تجلیل شده این آیین بودند.

تجلیل از پیشکسوتان حوزه صنعت و چاپ از دیگر برنامه‌های این آیین بود که بر همین اساس علیرضا سجادیان از چاپخانه آریوبرزن، محمد علی شمسایی از چاپخانه امین گچساران، محمدرضا زمانی از چاپخانه میلاد دهدشت و ایرج حسین زادگان از چاپخانه امیر تجلیل شدند.

سلمان خوب‌زاده از چاپخانه سولک، فیض‌الله احمدی‌نژاد از چاپخانه خلیج فارس بهمئی، خدادوست رضایی از چاپخانه رضایی دهدشت نیز در بخش دیجیتال مورد تقدیر قرار گرفتند.

سید مهدی حسینی از چاپخانه آذین به عنوان کارآفرین برتر و محمدعلی پورمحراب از چاپخانه ملت، بازرگان از اشکان دهدشت و لاله بهزادی از آذین گچساران از دیگر تجلیل شدگان در بخش جوانان برتر چاپ بودند.

تجلیل از سید مهدی حسینی از چاپخانه آذین در بخش کتاب، محمود رستگار از چاپخانه ملت در دو بخش روزنامه و مجله و کرامت‌الله کاظمی در بخش پوستر بخش پایانی این برنامه بود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.