حتما باشت یا گچسارانی هست... پ مدیر کل پست اگر بویراحمدی باشه هم حتما تاجگردون نخواستش
پاسخ ها
محمد
||
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
ایشون اهل نقاره خانه شهرستان بویراحمد هستن
محمد
||
۱۷:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۷
مثل قبلی ناکارآمد نباشه، برار افغانی باشه
محمد
||
۰۵:۵۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۸
پست های مهم مال تاجگردونه، راه،مسکن،بهداشت،
شرکت پست به چه درد تاجگردون میخوره
علی رغم اینکه خودم اصلاح طلبم منتها با تاجگردون کاملا مخالفم
استان رو نابود کرده ادارات رو ۴بانده کرده واقعا جای تاسف داره
ناشناس
||
۰۷:۱۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۲۳
اقای فروغی اهل نقارخانه شهرستان بویراحمده
آرمین
|
|
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
9
11
پاسخ
قبلا ارباب رجوع این آقا در پست یاسوج بودیم و همین بس که انتصابش به همچین سمتی مایه تاسفه
صولتی
|
|
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
5
9
پاسخ
آقای فروغی از کارشناسان با تجربه استان می باشد که سلسله مراتب اداری را مدت نزدیک به سه دهه طی نموده وامیدوایم که از مدیران نمونه وبارز استان باشد جایگاه اجتماعی ومردمی خاص از ویژگیهای بارز ایشان است آرزوی موفقیت دارم برای ایشان
پاسخ ها
محمد
||
۰۶:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۷
باسلام اگه سه دهه هست چرا بازنشست نشده هنوز
سعید
|
|
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
4
7
پاسخ
آقای فروغی انسانی پاکدست و شایسته
بچه بخش کبگیان روستای نقاره خانه هست و تبریک به ایشان که الحق حق ایشان بوده این منصب
پاسخ ها
حامد
||
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۷
باسلام خدمت شما اول از همه چیز عرض تبریک وتهنیت دارم پست والا مقام را خدمت دایی جان عرض می نمایم ودوم از اینکه برخی از افراد که لیاقت چنین پستی را ندارن ودارن از حسودی کور میشن سوم اینکه ایا مهندس فروغی اگه داره به حکم خداوند وپشتوانه خود به چنین مقامی دست پیدا میکنه وکسی دیدن این خبر براش سنگینی میکنه اینو بدونه که لیاقت چنین حکمی را نداشته وبایدم ناراحت باشه از خوشحاری ما والسلام
ناشناس
|
|
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
2
5
پاسخ
چه فرقی داره کجایی باشه استان مال همه هست فروغی حتما دشت رومیه
وحید
|
|
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
7
23
پاسخ
سلام تا زمانی نماینده ای مثل بهرامی و روشنفکر داشته باشیم باید ذلت بویراحمد را دید
یعنی باید حتمآ بگید اصلاح طلب بوده؟ میخوایید دیوار بکشید بین مردم؟ ! عجب حالا این اطلاح طلبی دو آتیشه برای رئیس جمهوری یا نماینده ، کدومش مطرح هست تا بشناسیمش؟?
ناشناس
|
|
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
9
2
پاسخ
سلام از اصلاحات حامیان دکتر بهرامی از روستای نقارخانه
پاسخ ها
نقارخانه بادلانی
||
۲۱:۴۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
ایشان از طایفه بادلانی های لوداب هست طرفدار آقای منتظریان می باشد
ناشناس
||
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۷
هیچ ربطی به بهرامی نداره
بویر احمد
|
|
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
3
1
پاسخ
قطعا گچسارانیه یا از زیر دستای تاجگردونه چدن دو نماینده استان کلا تعطیلن
حسن
|
|
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
7
2
پاسخ
اهل نقاره خانه از حامیان محمد بهرامی میباشند
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۷:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
خیلی پست مهمیه فرقی با علوم پزشکی ، جهاد کشاورزی ، راه وشهرسازی نداره در رده معاون استانداره???
حالا پست چه میکنه که رئیسش عوص بشه یا ن
.یا بهرامی بزاره یا تاج
ولی حتما بهرامی گزاشته چون اداره مست اداره کاری نیست
دادنش بهرامی که حوقت گلکی نکنه ?
پاسخ ها
فکور
||
۰۰:۲۰ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۷
خدا شفا عاجل عنایت فرماید
اداره مست!!!!!
بزارید در شرایط بهتری نظر مرحمت بفرمایید
حمید
|
|
۱۹:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
0
8
پاسخ
آقای بهرامی مجهول الهویه است به موقع مناسب تغییر نگرش داده
هم نون چپ را میخوره هم نون راست رت
پاسخ ها
فکور
||
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۷
یعنی جا نونیه راستی ها و چی ها یکی نیست
ناشناس
|
|
۱۹:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
14
1
پاسخ
درود بر دکتر فروغی
ایشان یکی از نخبه گان استان هست
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۷
دکتر؟؟؟کدوم دانشگاه خونده چند مقاله علمی پژوهشی چاپ کرده، بیسواد چرا لقب دکتر بهش چسبوندی؟ اول برو اطلاعتت درمورد دکتری رو تقویت کن بعد کامنت کن
احمد
|
|
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
6
6
پاسخ
در زمان روشنفکر که اکثر مدیران بویراحمدی بودن ذاتش کجا بوده مثل الان نبودن که همشو پیش بهرامی بردن
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۷:۲۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۲۳
زمان روشنفکر تاجگردون نبود بعد مدیرانی که گذاشته بود بدردنخور بودند
سید هادی تقی زاده
|
|
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
5
2
پاسخ
انسانی مدین اتقاد مذهبی بسیار دارا می باشد زیاد کاری به طیف ها ندارد و لی مهربان مردم دار و از انسانهای شریف می باشد از نظر بنده حقیر
درویشی
|
|
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
11
1
پاسخ
باید به حال بعضی ها افسوس خورد که هنوز مانند عصر حجر می اندیشن هدف پیشرفت استان می باشد بهرامی نمایندهای درطراز ملی میباشد باتوجه به یکسال که از نمایندگی ایشان میگذرد باید عادلانه نظر داد با کسی که بیست سال سکانداری صندلی نمایندگی مجلس را دارد و همه پستها مختلف را دارا بوده انشاالله به وقت راه روشن فردا معلوم میشه
پاسخ ها
بویراحمد واحد
||
۰۴:۱۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۹
چرا در زمان آقای زارع این قیاس را نمی کردید که زارع دور اولش هست وتاجگردون ۲۰سال در تهران تو وزارتخانه بوده ودر حالی که زارع ۱۷مدیر کل و۴معاونت مهم استانداری را داشت واژه عزت بویراحمد را ساختید وبه طعنه میگفتید که قراره مرکز استان را ببرن گچساران .یا ناطق زاده را میفرستادین کالوس پیش خانواده ای که طرفداران بهرامی بودند مصاحبه میگرفت و شخصی معلوم الحال میگفت به آقای تاحگردون بگو یه سری به کالوس بزن .در یکسال ونیم گذشته تمام پروژه های شهرستان بویراحمد دنا ومارگون تعطیل شده و عملا هیچ مدیر کلی از سه شهرستان نداریم با واژه سازی که نمیشود رزومه ساخت نماینده در طراز ملی این یعنی چه تاجگردون که رییس کمسیون مهم برنامه بودجه هست به خودش نمیگه نماینده طراز ملی ایشون چطور طراز ملی شده جز هیات رییسه هست رییس کمسیون مهمی هست نایب ریس کمسیون انرژی شدن شد طراز ملی بابا برو انتخابات کمسیونها زمان زارع را دربیار زارع بالاترین رأی را برای عضویت در کمسیون آورد اما حاضر نشد رییس یا نایب ریس بشه گفتم چرا گفت اونجوری مجبورم بخاطر جلسات زیاد بیشتر تعطیلات در تهران باشم اما من میخواهم بجای تهران نشستن در حوزه انتخابیه باشم تا به مناطق سرکشی کنم به پروژه ها سرکشی کنم با مدیران استانی بیشتر در خدمت مردم باشم.با خبر فیک زدن وانتصاب کار نکرده به بهرامی نمیشود مردم را فریب داد مانند خبر توقف عملیات ساخت سد ماندگان با تلاشهای نماینده .درصورتی که توقف عملیات ساخت بخاطر برودت شدید هوا وسرمای ۳۰درجه زیر صفر بود وبعداز بهبود اوضاع جوی عملیات با سرعتی چند برابر قبل اغاز شد. تا توقف عملیات ساخت سد خرسان با تلاشهای نماینده که اینهم دروغ بود .سال ۱۴۰۱در شعبه ۹حقوقی یاسوج قاضی بهمنی رای غیر قانونی بودن ساخت سد خرسان را صادر کرد که با اعتراض به محاکم تجدید نظر رفت وبعد از مدتها کش و قوسهمان رای قاضی بهمنی تایید وقطعی وابلاغ شد رای بدوی که آقای بهمنی صادر کردند اصلا قبل از نمایندگی آقای بهرامی بود و دادنامه تجدید نظر همان نظر دکتر بهمنی را بدون کم و کاست تایید کرد این چه ربطی به بهرامی داشت که در گروههای راه روشن فردا تلاش به امی را دلیل توقف سد سازی اعلام میکنند.یا نماینده خوزستان مخالفت خود. را با ساخت سد خرسان اعلام کردند که این را نتیجه رایزنی بهرامی اعلام کردند در صورتی که چنین نیست بلکه آنها به این دلیل که خرسان سرچشمه های کارون است واگر سد خرسان ساخته شود آب کارون گم ویا خشک میشود این نظر مخالف را دادند نه بخاطر بهرامی .روزی که تاجگردون در ضیافت افطاری بهرامی را دعوت نکرد همان روز باید متوجه میشدی که او به امی را در حد سه لوگشنیز هم بحساب نیاورده .درصورتی که در زمان زارعی میگفت هرچه آقای حاجی بگه .اگر مدیری هم میخواست معرفی کنه حتما با زارع تبادل نظر میکرد نه اینکه بهرامی تا ساعت ۷صبح فکر کنه صیدالی استاندار هست ساعت ۷و۱۰دقیقه بهش زنگ بزنند که رسانه ها کس دیگری را بعنوان استاندار معرفی کرده اند وبهرامی با مراجعه به سایت های خبری گچساران یعنی کبنا نیوز متوجه شود استاندار از دوستان صمیمی
گرام
|
|
۲۱:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
2
1
پاسخ
این آقا حدود ۲۰ سال پیش توی پست باشت شاغل یود
عبدالحسین بیباک
|
|
۲۱:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
5
4
پاسخ
باتوجه به شناختی ازآقای فروغی دارم یکی ازافرادشایسته وموفق حوزه کبگیان است که انشاالله درآینده مشخص میشودموفق ایشان ومن خیلی ازاین انتخاب خوشهال شدم ومیدانم حوزه کبگیان راسرافراز میکندوتبریک خدمت ایشان میگویم
پاسخ ها
بویراحمد
||
۲۲:۲۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
ملا عبدالحسین سوادت درحد نماینده ی بویراحمد است خوشحال نه خوشهال
ناشناس
|
|
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
9
1
پاسخ
انتخاب های دکتربهرامی براثرشایستگی است نه مثل روشنفکر خاله خرزویی وپسردایی وپسرخاله وداماد خاله وپسر پسر پسر دایی عمو
رضا
|
|
۲۲:۲۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
0
4
پاسخ
درود بر فروغی، یه کت شلواری میپوشیدی حداقل و صرفا جهت ردای مدیریتی
ناشناس
|
|
۲۲:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
3
2
پاسخ
اگه می خواهی نظربدی اول ادب را رعایت کن دوم اقای روشنفکر نمایینده تمام بویراحمد بود باید به نظر دیگران احترام گذاشت شما که توانمدهستی یه گوشه کارو بگیر تا فرجی حاصل شود کارگررررررر
رامبد
|
|
۲۳:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
1
0
پاسخ
ایشان انسان پاکدستی هستند
خرزو
|
|
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
1
6
پاسخ
آقای سید سجاد عباسیان تحویل بگیر عزل همولایتی ها توسط خودت و دوستانت
اونم از بخشداری که دو دستی تحویل دادی با بی دریاتی و خامی خودت
مطلع
|
|
۲۳:۲۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۶
1
4
پاسخ
هدیه سجاد عباسیان تقدیم به همولایتی هایش
یه آبنبات به اسم مسول دفتر بهت دادن
اتاق فکر خونه کسی دیگه هست
بدنامیش برا تو اقای عباسیان پست و جایگاه و پیمانکاری هاش برا بقیه
ناشناس
|
|
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۷
0
0
پاسخ
با ارزوی تعویض مدیر کل پست استان ولایت مدارس فارس . شاید فارس هم روز خوشی به خوش بینه
ستاره
|
|
۰۰:۵۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۷
1
0
پاسخ
تبریک داره ایشون از بازرس پست بوده فردی شایسته.وقتی خبر نداری حتی طرف کجایی هس الکی قضاوت نکن از خدا بترس
ناشناس
|
|
۰۰:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۷
0
1
پاسخ
به درک
آقای دوربینی
|
|
۰۱:۱۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۷
0
2
پاسخ
قابل توجه خرزوهای عزیزش در ده برافتاب حالا هی بیایید سنگش به سینه بزنید
هنوز در خواب غفلت هستید
اتاق فکری که (ع گ ) داخلش بو تکلیفش مشخصه
دنا
|
|
۰۷:۲۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۷
0
0
پاسخ
این مردم خرید پیاز سیب زمینی ماندنه این اقایان دنبال این شهر آن شهرمیگردنند این استانهای همجوار این ها را میخوانند اظهار تاسف میکنند
خرزو
|
|
۰۷:۵۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۷
1
7
پاسخ
بهرامی رکورد دار ضعیف ترین نماینده بویراحمد خواهد بود با اختلاف زیاد هم باخت خواهد داد
تیم بسیار خطرناکی که در پشت صحنه براش برنامه ریزی میکنن هیچ وقت خیرخواهش نبودن و نیستن
سایقه آنها برا همه روشن بوده
آخ سی خرزویل
سیدعظیم تقوی
|
|
۰۸:۲۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۷
3
0
پاسخ
درود و سلام بر جناب فروغی عزیز ، امیدوارم در مسئولیت جدید موفق و سربلند باشید ، تبریک مارا پذیرا باشید ، خداقوت سلامت و پایدار باشید ،
سید سجاد
|
|
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۷
1
0
پاسخ
انشاالله موفق باشید جناب فروغی
سارا
|
|
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۷
0
2
پاسخ
بنظرم مایه ی تاسفه که پست به این مهمی دست فردی افتاده که هیچ رزومه ای نداره.من که زاده ی شهر یاسوجم و اصالتم بویراحمدیه اما سالهاست که برای همین باند بازی های و پارتی بازیهای صدمن یه غاز ترک دیار کردم ایشون هیچ روزمه ی درخشانی نداره چطوری سلسه مراتب اداری رو طی کرده؟ از کارشناسی و پشت باجه نشینی یک شبه شده مدیرررررکل
پاسخ ها
حامد
||
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۷
اولاشما به دنبال عشق حال خودتون بودین که فروغی طی ۳ سال سرباز معلم لوداب خدمت کردوطی ۴ سال باشت وگچساران بوده وبعدشما که یا دنبال لایو یا عکس گرفتن بودین ایشون داشتن اموال شما ودیگران را درست به موقع به صاحبانشون میرسوندن بعد حرف مفت میزنی اصالتن هم تو از هم بی اصالت تری والسلام حامد
حمید
|
|
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۷
2
0
پاسخ
ایشان خیلی انسان شریف و کوچک نظم است یه بار ارباب رجوع ایشان بودم
aaaaa
|
|
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۷
0
0
پاسخ
مدیر کل پست هر ندونه خیلی جایگاه مهمی هست
عبدالله
|
|
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۷
0
1
پاسخ
باطل شد
سرقافله دزدان
|
|
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۷
0
1
پاسخ
همه عوض بشن مدیرانی که اهل زد وبند با بالادستیا هستن نمیشن.. استاندارو معاونین ومشاورین و همه رو خریدن ... برید ببیند عمق فاجعه در نوسازی مدارس استان را.. ببینید چجوری با کارت هدیه همه رو میخرن
علی حسینی
|
|
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۷
2
0
پاسخ
درود بر شما . مهندس فروغی از نیروهای با تجربه ، متخصص، متعهد و پاکدست هستند که پله های ترقی رو در نقاط مختلف استان از سطوح پایین تا اینجا با تلاش طی کرده.
ناشناس
|
|
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۷
0
1
پاسخ
با درود چه فرقی داره به حال شهر یاسوج فرض
کن همه بویراحمد ی باشن .وقتی داخل این شهر
راه می روی ولی خیابوناش اینگار جو شخم زدنه
ناشناس
|
|
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۷
0
1
پاسخ
به فکر فرهنگ شهر و بافت شهری خیابانوش
اسکان اصنافش و تاسیسات شهری ...که مثل
کویر لوت است تا این همه اتفاقات ناگوار در این
شهر رخ ندهد مطالبه گر ی کنید
2471
|
|
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۷
0
0
پاسخ
اخ و بخت استان که هنوز دنبال اینجور مسایل .خر روز پسرفت
باشت
|
|
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۷
0
0
پاسخ
اداره پست به درد ما باوی ها نمیخوره برای شما بویراحمدی ها باشه
پاسخ ها
وحید
||
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۲۲
باشت مگه بسته ای برای پست کردن هم داره کشک و دوغه با ماشین خط میفرستنش
امین
|
|
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۷
1
0
پاسخ
مدبر کل قبلی خیلی ضعیف عمل کرد.
نامه رسونها جلو درب خونه ها برای تحویل نمیرفتند و یه زنگ به صاحب مرسوله میزدند طب اگر جواب میداد میگفتند زود بیا جلو درب بسته رو بگیر و جواب نمیداد دیگه نه جلو درب مراجعه میکردند نه تماس میگرفتند و بسته را مرحوع میکردند.
بارها این اتفاق برای من وآشنایان افتاد.
باوجودی شاکی شدیم اما مدیریت اینقدر ضعیف بود که سرنامه رسانشون و میفرستادن برای پیگیری وچنان بی سوادانه و بی فرهنگ رفتار میکرد که آدم از پست و اسمش بیزار می شد. دبر برداشته شد. انشاله اینیکی مقدر و کارامد باشه بزار هرکجایی میخواد باشه، باشه
پاسخ ها
وحید
||
۲۱:۲۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۲۲
توی باشت مگه بسته ای برای پست هم دارین کشک و دوغه با ماشین خط میفرستین
ناشناس
|
|
۲۰:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۷
0
1
پاسخ
بهرامی فقیر یه رضایی باهاش بود برای زارع مهره چینی میکنه.صیدالی دلش خشه نماینده بهرامی تو اموزش و پرورشه.ای ریپ
ناشناس
|
|
۲۱:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۷
0
0
پاسخ
درود بر همه دوستان متاسفانه در استان ما برای آقایون فرقی ندارد مدیر کار آمد بوده یانه پاک دست بوده یانه به هرحال مدیر کل تمام ادارات با راند وتبانی وفرقی ندارهکه مدیر قبل خوب بوده یا بد یا مدیر جدید خوبه یا پست مدیریت داشته یانه یا آدم کار بادیه یاخیر برای همینه که هیچ گونه پیشرفتی نداشته ایم اگر نگاهی به خیابانهای خودمون بکنیم یا این چند سال رو با استانهای همجوار مقایسه کنیم به واقعیت های تلخ عقب ماندگی استان پی خواهید برد
کبگیان
|
|
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۷
0
0
پاسخ
اوالا اینو بدونید ابوالحسن فروغی نه نیازی به پست ومقام داره ونه به نظرات بعضی افراد بی شخصیتی مثل شما بعدمدرک ایشون مشخصه که چه مدرکی داره دومن نه طرف بهرامی بوده ونه تاج گردون اگه مشکل پوشیدن کت وکروات است باشه تیپ هایی بوده که ازهمه بی اصالتی رو نشون دادن وبس احسن دایی جان مبارک باشه
ممدو
|
|
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۷
0
1
پاسخ
حیف که این استان نیروی پاکدست و کارکن رو فدای سیاست می کند، نصیب انسان بسیار پیگیر و پای کار جهت رفاه حال همشهریان بود تمام وقتش رو صرف پیگیری موضوعاتی که خدمات بهتر به مردم ارائه کند می کرد
کوروش
|
|
۲۳:۲۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۷
0
1
پاسخ
از قدیم گفتن خلایق هر چه لایق با این طرز فکر ودیدگاه عصر حجر شماها پیشرفت این استان به جایی نخواهد رسید
ناشناس
|
|
۰۱:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۸
0
0
پاسخ
هرچیپیشایدخوشاید....تعاملخوبه
محمد
|
|
۰۵:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۸
0
0
پاسخ
من قبلا یکبار با ایشون گپ وگفت داشتم،خدا میدونه باهاش کار اداری ندلشتم و هیچ نسبتی با ایشون ندارم ولی به حال مردم این استان باید تاسف خورد که ایشون مسولشون باشه
محمد
|
|
۰۵:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۸
0
0
پاسخ
من اصلاح طلب محض هستم بودم وخواهم بود وهیچ وقت به اصولگرا جماعت رای ندادم نمیدم ونخواهم داد .بچه یاسوج نیستم بهرامی و روشنفکر رو نمیشناسم وهنوز از نزدیک هم ندیدمشون...اما خداشاهده تو چهره های سیاسی از بهرامی بیسوادتر ندیدم اصلا نمیتونه حرف بزنه انصافا حرف که میزنه من خجالت میکشم...بعدشم ایشون اصلا اصلاح طلب نیست ایشون مسول ستاد احمدی نژاد تو استان بود..بهرامی شهردار خوبی بود نمیشه بگیم چون شهردار خوبی بود حتما نماینده خوبی هم میشه
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۷:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۲۳
بدبختی تو اینه دکتر بهرامی مرد عمل هست
آیدین
|
|
۲۲:۱۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۸
0
0
پاسخ
حسودا باید کور بشن یه ضرب المثلی هست که میکن هرچه که لر ایگو وداغ دل ایگو همه چی تو کت وشلوار نی
بویراحمد
|
|
۲۲:۲۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۸
0
0
پاسخ
دوره ی رزومه سازی برای بیسوادله،مثلا نماینده یه رزومه ای برای خودش درست کرد
بویراحمد
|
|
۰۳:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۹
0
0
پاسخ
چندروز پیش قرار بود جلسه تودیع و معارفه برگزار بشه اما آقای تاحگردون اجازه ندادند وبعداز رایزنی آقای فروغ فر بواسطه چند نفر وگرفتن تایید تاجگردون ودادن تعهدات وتضمینهای لازم به آقای تاحگردون واینکه تاج نیرویی که جهت مدیر کلی معرفی کنه در اداره پست هم نداشت و البته پست براش اصلا مهم. هم نبود ودیگه فکر کرد اینو هم اگر بگیرم دیگه خدا قهرش میگیره و نهایتا پنج شنبه اجازه دادند که جلسه تودیع معارفه با همان حکمی که یکشنبه صادر شده بود برگزار شود
کبگیان حامد
|
|
۲۰:۳۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۹
0
0
پاسخ
به نظرم بعضی از افراد ازدیدگاه منفی باید حرف زد چون اگه قراره راند بازی باشه برای مردی مثل فروغی نیست دومن ازنظر فرهنگ تا نظرمدرک واز نظر شخصیت جناب مهندس فروغی نیازی به نظر خواهی شما نداره به قول شما اگه مدیرکل پست شدن زیادپست مهمی نیست پس چرا دارین از فشارروحی وروانی داغون میشین برید زورخانه خودتون راخالی کنید والسلام تیامی دایی جان
هم استانی
|
|
۰۰:۵۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۲۳
0
1
پاسخ
آخ و بخت عسکر
بهرامی ضعیف ترین نماینده در طول تاریخ استان که هیچ کشور هستش یه مدیرکل داره اون هم داره برای کسان دیگر مهره چینی میکنه جناب رضایی عملا نیروهای بهرامی را از گود خارج کرده
سعید یاری مطلق
|
|
۰۳:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۲۳
0
0
پاسخ
تبریک عرض میکنم خدمت جناب اقای فروغی انشالله که سلامت وتندرست باشی خدا را شاکرم بخاطر این پست انشالله که موفق وسربلند باشی
ارسال نظر
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم. *طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكنيهاي قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید. *چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید. *اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
شرکت پست به چه درد تاجگردون میخوره
علی رغم اینکه خودم اصلاح طلبم منتها با تاجگردون کاملا مخالفم
استان رو نابود کرده ادارات رو ۴بانده کرده واقعا جای تاسف داره
بچه بخش کبگیان روستای نقاره خانه هست و تبریک به ایشان که الحق حق ایشان بوده این منصب
.یا بهرامی بزاره یا تاج
ولی حتما بهرامی گزاشته چون اداره مست اداره کاری نیست
دادنش بهرامی که حوقت گلکی نکنه ?
اداره مست!!!!!
بزارید در شرایط بهتری نظر مرحمت بفرمایید
هم نون چپ را میخوره هم نون راست رت
ایشان یکی از نخبه گان استان هست
اونم از بخشداری که دو دستی تحویل دادی با بی دریاتی و خامی خودت
یه آبنبات به اسم مسول دفتر بهت دادن
اتاق فکر خونه کسی دیگه هست
بدنامیش برا تو اقای عباسیان پست و جایگاه و پیمانکاری هاش برا بقیه
هنوز در خواب غفلت هستید
اتاق فکری که (ع گ ) داخلش بو تکلیفش مشخصه
تیم بسیار خطرناکی که در پشت صحنه براش برنامه ریزی میکنن هیچ وقت خیرخواهش نبودن و نیستن
سایقه آنها برا همه روشن بوده
آخ سی خرزویل
کن همه بویراحمد ی باشن .وقتی داخل این شهر
راه می روی ولی خیابوناش اینگار جو شخم زدنه
اسکان اصنافش و تاسیسات شهری ...که مثل
کویر لوت است تا این همه اتفاقات ناگوار در این
شهر رخ ندهد مطالبه گر ی کنید
نامه رسونها جلو درب خونه ها برای تحویل نمیرفتند و یه زنگ به صاحب مرسوله میزدند طب اگر جواب میداد میگفتند زود بیا جلو درب بسته رو بگیر و جواب نمیداد دیگه نه جلو درب مراجعه میکردند نه تماس میگرفتند و بسته را مرحوع میکردند.
بارها این اتفاق برای من وآشنایان افتاد.
باوجودی شاکی شدیم اما مدیریت اینقدر ضعیف بود که سرنامه رسانشون و میفرستادن برای پیگیری وچنان بی سوادانه و بی فرهنگ رفتار میکرد که آدم از پست و اسمش بیزار می شد. دبر برداشته شد. انشاله اینیکی مقدر و کارامد باشه بزار هرکجایی میخواد باشه، باشه
بهرامی ضعیف ترین نماینده در طول تاریخ استان که هیچ کشور هستش یه مدیرکل داره اون هم داره برای کسان دیگر مهره چینی میکنه جناب رضایی عملا نیروهای بهرامی را از گود خارج کرده