کد خبر: ۳۰۳
تاریخ انتشار:۰۸:۵۱ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۵
ولادت با سعادت امام علی النقی (ع) تهنیت باد
عصر دنا: ای هادی! ای هدایت گر! دستم را بگیر در این شوره‌زار شبهه‌ها، که سخت محتاجم به هدایت الهی که برکت دوست داشتن خاندان پاک رسول خداست.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سلام بر نور، بر روشنایی، بر دهمین خورشید! سلام بر تابناک‏ترین ودیعه الهی در زمین، بر مجد و شرافت، بر پاکی و عزت! سلام بر او که یادگار فضیلت و پارسایی و سخاوت و پاکیزگی بود! نخل‏ های هدایت از برکت دستانش ثمر می‌بخشید و سَحَر، از دیدن قامت زیبایش، تبسم بر لب داشت.

 

 
دست‏ های حاجتمندان، بی‏آنکه سرشار باشند، از درگاهش دور نمی‏ شدند و همگان در برابر شکوهش فروتن بودند. باران رحمت آگاهی را بر دل مردمان جاری می ‏کرد و مؤمنان از پیشگاه همتش،  نیرو می‏ گرفتند.

 

 
آن‏گاه که ناباوران و دشمنان به شکستن قداست و شکوهش می‏ اندیشیدند، خود، می‏ شکستند و فرو می‏ ریختند! او خواب تاریک‏دلان را برمی‏ آشفت و پرچم توحید را در بلندترین قله ‏های حیات برمی ‏افراشت.
 
او چراغ فروزان هدایت بود و یاور و راهنمای همیشه امت؛ ای هادی! ای هدایت گر! دستم را بگیر در این شوره‌زار شبهه‌ها، که سخت محتاجم به هدایت الهی که برکت دوست داشتن خاندان پاک رسول خداست.
منبع: مشرق
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی