کد خبر: ۲۷۴۲۹
تاریخ انتشار:۱۲:۵۷ - ۰۱ آبان ۱۴۰۳
عصر دنا: ستاره اسبق و بازنشسته تیم ملی ایتالیا و اسطوره باشگاه آ.اس رم احتمال بازگشت به مستطیل سبز را رد نکرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

 مشرق: فرانچسکو توتی، اسطوره ۴۸ ساله باشگاه آ.اس رم ایتالیا می‌گوید که احتمال دارد به عنوان بازیکن به مستطیل سبز بازگردد.

توتی در این‌باره گفت: در زندگی هرگز نمی‌توان گفت «هرگز»! در گذشته بازیکنانی بودند که چند سال پس از بازنشستگی به میادین بازگشتند.

وی افزود: برای بازی در سری‌آ باید خیلی خوب تمرین کنم. برخی باشگاه‌های سری‌آ به‌تازگی با من تماس گرفته‌اند. این اتفاق یک ماه پیش افتاد و فکری را در سرم انداخت! به خودم گفتم که «چطور می‌شود که بعد از این همه سال، آنها همچنان مرا می‌خواهند؟ ظرف ۲ ماه آماده خواهم شد.

توتی ۷۸۶ بار با پیراهن زردوقرمزهای رم به میدان رفت و به باور شمار زیادی، بزرگ‌ترین بازیکن تاریخ این باشگاه بوده است. او که در سال ۲۰۱۷ کفش‌های خود را آویخت، با همراه رم یک بار سری‌آ، دوبار جام حذفی ایتالیا و در پیراهن لاجوردی‌پوشان ایتالیا، در تابستان ۲۰۰۶ جام جهانی را بالای سر برد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.