تاریخ انتشار:۱۰:۱۲ - ۳۰ مهر ۱۴۰۳
عصر دنا: رئیس اداره بهزیستی کهگیلویه از اجرای طرح محب با هدف ارائه مداخلات و حمایت‌های روانی_اجتماعی در بلایای طبیعی و حوادث غیر مترقبه خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، علی اصغر شکرایی در نشست هم‌اندیشی فراخوان طرح محب که امروز با حضور کارشناسان و مشاوران برگزار شده بود، با اشاره به اینکه بهزیستی بیش از ۱۶۹خدمت به جامعه ارائه می‌دهد،اظهار کرد: خدمات این سازمان فراتر از جامعه هدف تحت حمایت است. 

رئیس اداره بهزیستی کهگیلویه گفت: با وجود گستره خدمات نگاه بودجه‌ای اما خوب نیست. 

شکرایی یکی از اولویت‌های سازمان را مشاوره و مداخله در بحرانها خواند و افزود: تنها مرکز مشاوره شهرستان سال‌ها تعطیل بود از بدو ورود نسبت به راه‌اندازی مراکز مشاوره استقبال کردیم اکنون دو مرکز مشاوره مجوز دارند. 

اجرای طرح محب در بهزیستی کهگیلویه

وی تأکید کرد: باید کاری کنیم اگر کسی احساس نیاز به مشاوره داشته باشد به مشاور دسترسی پیدا کند. 

 

رئیس بهزیستی کهگیلویه با اشاره به جمعیت۱۹۰هزار نفری شهرستان، تعداد مشاوران و مددکاران را پاسخگوی نیاز این جمعیت ندانست. 

وی از طرح محب در راستای ارائه مداخلات و حمایت‌های روانی، اجتماعی در بلایای طبیعی و حوادث غیر مترقبه در شهرستان خبر داد و گفت: این طرح به منظور کاهش و پبشگیری از عوارض روانی، اجتماعی افراد آسیب دیده اجرا می شود. در طرح محب تیم مشاوره تخصصی متشکل از روانشناس، مددکار و روانپزشک حضور دارند. 

اجرای طرح محب در بهزیستی کهگیلویه

این مسئول با بیان اینکه معمولا در بلایا و سوانح طبیعی بعد از وقوع حادثه فرد بحران دیده رها می‌شود،مأموریت محب را تلاش برای کاهش تألم ناشی از بحران اعلام کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.