تاریخ انتشار:۱۵:۴۰ - ۱۶ مهر ۱۴۰۳
عصر دنا: مستند کوتاه «آدم و حوا» به کارگردانی رضا دانش پژوه به هفتمین دوره جشنواره ‏Aks International Minorities Festival راه یافت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، عبدالصادق خاک نژاد گفت:مستند کوتاه «آدم و حوا» به کارگردانی رضا دانش پژوه به هفتمین دوره جشنواره ‏Aks International Minorities Festival راه یافت.

معاون هنری وسینمایی اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی استان کهگیلویه ووبویراحمد بیان کرد:این جشنواره فیلم‌هایی را به نمایش می‌گذارد که با بحث‌ها و مناظرات همراه است، و همچنین کارگاه‌های آموزشی، نمایشگاه‌های هنری و رویدادهای هنرهای نمایشی را سازمان‌دهی می‌کند که به ترویج آگاهی و گفت‌وگو در مورد مسائل تأثیرگذار بر اقلیت‌ها و گروه‌های به حاشیه رانده شده می‌پردازد.

وی گفت:پیش از این فیلم آدم و حوا در جشنواره متعددی در کشورهای آمریکا،آلمان و صربستان به روی پرده رفته است. خاک نژادتصریح کرد:آدم و حوا محصول انجمن سینمای جوانان ایران دفتر یاسوج می باشد که به تهیه کنندگی رضا دانش پژوه تولید شده است و پخش بین الملل این فیلم به عهده محمد حسنی می باشد.

معاون هنریوسینمایی درپایان گفت:جشنواره بین‌المللی اقلیت‌های اَکس، فیلم – هنر – گفتگو” یک جشنواره دوجانبه فیلم و هنر است که هر ساله در پاکستان و دانمارک برگزار می‌شوند که این جشنواره از تاریخ 11 تا 31 اکتبر در کوپنهاگ دانمارک برگزار می شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین