تاریخ انتشار:۱۴:۲۷ - ۰۷ مهر ۱۴۰۳
عصر دنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در نشست کمیته دانشگاهیان، اساتید و دانشجویان یادواره‌ی شهدای استان از برگزاری یادواره شهدای دانشجویان استان خبرداد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، دکتر جاودان سیرت رئیس کمیته دانشگاهیان،اساتید و دانشجویان کنگره ملی شهدای استان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: اجلاسیه ی شهدای دانشجویان استان در ۸ آبان ماه ۱۴۰۳ با حضور مهمانان کشوری و لشکری در یاسوج برگزار می گردد.

وی گفت:این یادواره با هماهنگی و همکاری بسیج دانشجویی استان،دانشگاه ها و مسئولان بسیج دانشجویان دانشگاه های استان کهگیلویه وبویراحمد برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دانشجو در گلزار شهدای یاسوج برگزار می گردد.

وی در این کمیته ضمن اشاره دغدغه های جهان اسلام تاکید کرد: برگزاری اجلاسیه ی شهدای دانشجو می تواند در آشنایی نسل جوان با یاد و آرمان های شهادت مانوس بگرداند.

رئیس دانشگاه تاکید کرد: در شرایط فعلی جهان اسلام شرایط خاص و ویژه‌ای و دعا کنیم که بتوانیم از این گردنه‌ها، سختی ها و شرارت‌های دنیای غرب و استکبار به سلامتی پیروز بیرون بیاییم.

دکتر جاودان سیرت افزود: شرایط فعلی مظلوم‌ترین شرایط زمانی برای جامعه مسلمانان است با وجودی که بیش از یک میلیارد و نیم مسلمان در سطح دنیا داریم یکی از مظلوم‌ترین دوره‌های تاریخی برای جامعه مسلمانان است هرچند که خیلی از کشورهای عرب مسلمان ما نسل کشی که در حوزه اسلام صورت می‌گیرد را نه تنها توجهی نمی‌کنند بلکه با صهیونیسم نیز همکاری می‌نمایند.

دکتر جاودان سیرت اظهار کرد: امیدواری با کمک رهبری بتوانیم از این سختی‌ها عبور  و بتوانیم بر اساس اندیشه های مقام عظمی سر و سامان به وضعیت جامعه دینی و مسلمانی دهیم و در هر صورت تبعیت می‌کنیم از دستورات حضرت آقا در رابطه با جامعه اسلامی و محور مقاومت بر اساس فرامینی که صادر خواهند کرد.

وی به برگزاری کنگره شهدا در استان اشاره کرد و افزود:در ایامی که کنگره شهدا در استان با حضور مسئولیت کشوری و حضور فعال و چشمگیر مردم در کنگره شهدا برگزار شد یک سند اعتبار ارزشمند و یک برگ زرینی با مشارکت مردم در تاریخ استان ثبت شد.

وی در پایان تصریح کرد: اجلاسیه شهدای دانشگاه علوم پزشکی یکی از اجلاسیه‌هایی است که دوستداران فرهنگ و ادب توقع بسیاری از آن دارد و می‌طلبد این اجلاسیه بازخوردی متنوع‌تر و بهتر از سایر اجلاسیه ها داشته باشد.

تصاویر پیوست
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین