تاریخ انتشار:۲۳:۴۷ - ۰۳ مهر ۱۴۰۳
عصر دنا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشن مهر سینمای ایران در استان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عصر دنا، امین درخشان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سومین دوره جشن مهر سینمای ایران به دبیری قادر آشنا از ۲۰ شهریور تا ۱۰ مهر در استان‌های سراسر کشور و ۱۱ مهر نیز جشن ملی آن در تهران برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این جشن در کهگیلویه و بویراحمد در روز چهارم مهرماه امسال ساعت چهار و نیم بعد از ظهر، با حضور مدیران سازمان سینمایی کشور، هنرمندان و فعالان عرصه سینما در مجتمع فرهنگی تفریحی بویرلند یاسوج برگزار می شود. 

درخشان با بیان اینکه جشن مهر سینما، فرصتی است برای تجلیل از هنرمندان، نام آوران و پیشکسوتان سینما، گفت: ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری و همفکری نهادها و شخصیت های فرهنگی و هنری اقدام به شناسایی فعال‌ترین و بهترین سینماگران استانی نموده و پس از ارزیابی های انجام شده از برگزیدگان در بخش های مختلف فیلم از جمله کارگردانی، فیلمنامه نویسی، تدوین، فیلمبرداری و ... تجلیل بعمل می آید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: جشن مهر سینما همچنین رویدادی است برای تجلیل از مدیرانی که در عرصه سینما تلاش و کار کرده‌اند و در این حوزه در زمینه‌هایی چون فراهم‌سازی زیرساخت‌ها و ساخت‌وسازهای مربوط به حوزه سینما اقدامات مؤثری داشته‌اند و حامی هنرمندان بوده اند. 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی
پر بحث ترین