تاریخ انتشار:۱۰:۱۴ - ۰۳ مهر ۱۴۰۳
عصر دنا: حال سوال اساسی اینجاست که آیا این افراد نسبت به موارد رد صلاحیت خود آگاه نبودند و نشدند؟ و آیا رسانه ای که ادعای مهندسی انتخابات را کرده است از تمامی موارد درباره این افراد آگاه بوده است که به برچسب سنگین مهندسی انتخابات روی آورده است؟
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، یکی از سایت های محلی با تیتر " انتخابات نظام مهندسی یا مهندسی انتخابات؟ " به موضوع انتخابات نظام مهندسی استان که اخیرا در حال برگزاری است پرداخته است.

انتخاباتی که از حساسیت بالایی در حوزه ساختار شهری و ارتباط با طرح ها و پروژه های ساختمانی برخوردار است و عدم دقت و حساسیت بر روی افراد تایید شده می تواند در آینده صدمات جبران ناپذیری به ساختار شهری وارد کند.

هیئت اجرایی مرحله اول تایید صلاحیت افراد برای حضور در انتخابات نظام مهندسی ساختمان و هیئت نظارت مرحله بعدی است که به بررسی صلاحیت ها می پردازد و در آخر نتیجه این بررسی صلاحیت ها به اطلاع عموم جامعه مهندسی می رسد.

در میان افراد ثبت نامی تعداد 17 نفر از مهندسان استان برای حضور در عرصه این انتخابات رد صلاحیت شده اند و این موضوع با واکنش هایی از طرف این افراد، صفحات فضای مجازی و رسانه های وابسته به آن ها علیه این تصمیم هیئت نظارت روبرو شده است.

برای کسانی که با سازمان نظام مهندسی در ارتباط بوده اند این نتیجه و رد صلاحیت برخی از این افراد جهت تصدی جایگاه مهمی همچون هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان دور از ذهن نبود و گاها افراد این رد صلاحیت را پیش بینی می کردند.

اتفاق غیرمنتظره از منظر این افراد و رسانه های وابسته به آنها این بوده است که فکر می کردند همچون دوره های قبل به راحتی از فیلتر هیئت نظارت عبور می کنند ولی با تغییراتی که در این هیئت شکل گرفت و حساسیت روی این موضوع که بالا رفت نتیجه اعلام شده در معرض عموم قرار گرفت.

ایجاد تغییر در ریل تایید صلاحیت ها و حساس شدن بر روی آینده نظام مهندسی که بر ساختار شهری در استان اثر می گذارد قطعا با واکنش های روبرو می شود که منافع آنها در خطر افتاده و این یک مسئله طبیعی است.

این افراد در فضای مجازی و رسانه ای این اقدامات را انجام می دهند تا بتوانند با ایجاد فشار رسانه ای راهی برای تایید صلاحیت خود ایجاد کنند.

حال سوال اساسی اینجاست که آیا این افراد نسبت به موارد رد صلاحیت خود آگاه نبودند و نشدند؟ و آیا رسانه ای که ادعای مهندسی انتخابات را کرده است از تمامی موارد درباره این افراد آگاه بوده است که به برچسب سنگین مهندسی انتخابات روی آورده است؟

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی
پر بحث ترین