تاریخ انتشار:۲۳:۱۰ - ۳۱ شهريور ۱۴۰۳
عصر دنا: همزمان با هفته دفاع مقدس ویژه برنامه شب های شیدایی با حضور سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح استان، سردار حسن حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح و مدیرکل صدا و سیمای استان در یاسوج آغاز شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، برنامه شب های شیدایی به مناسبت هفته دفاع مقدس از ۳۰ شهریور تا ۵ مهر هر شب ساعت ۲۱ با حضور فرماندهان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در محل تیپ ۴۸ فتح اجرا و به صورت زنده از شبکه استانی دنا پخش می شود.

این برنامه به همت سپاه فتح، معاونت فرهنگی و عملیات روانی تیپ ۴۸ فتح، روابط عمومی و تبلیغات تیپ ۴۸ فتح و صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد تهیه شده است.

شب گذشته اولین برنامه شب های شیدایی با حضور سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از شبکه استانی دنا پخش شد.

عکس و فیلم: مرتضی مبشری 

 
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی