تاریخ انتشار:۰۹:۴۰ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
عصر دنا: در راستای اهداف جمعیت هلال احمر اقدام به اجرای پروژه بهداشتی درمانی معیشتی و آموزشی در منطقه کم برخوردار شهرستان دنا برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، مجتبی شیروانی به مناسبت هفته وحدت و شروع هفته دفاع مقدس و سال تحصیلی جدید گفت: در راستای اهداف جمعیت هلال احمر اقدام به اجرای پروژه بهداشتی درمانی معیشتی و آموزشی در منطقه کم برخوردار روستای دهگاه جلاله نمودیم.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دنا اظهار داشت: در این پروژه که به همت داوطلبین و خیرین انجام شد ویزیت رایگان و هم چنین سنجش سلامت و داروی رایگان به اهالی روستا توسط پزشک داوطلب جناب دکتر غلام پور انجام شد.

وی ادامه داد: همچنین به مناسبت شروع سال تحصیلی به تعداد همه دانش آموزان روستا در قالب طرح ارمغان مهر پک آموزشی شامل کیف و نوشت افزار اهدا شد.

شیروانی بیان کرد: با توجه به اینکه منطقه کم برخورداری بود بسته های معیشتی مواد غذای و البسه و بسته های بهداشتی ویژه نوزادان نیز به تعداد خانوار تحویل داده شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دنا افزود: در این پروژه علاوه بر اقدامات داوطلبانه یک فضای شاد دوست دار کودک با اهدا جوایز به کودکان انجام شد.

وی در پایان ضمن دعوت از خیرین و داوطلبین به شرکت در این امور خیریه گفت: جا داره از همکاری و همیاری داوطلبین خیرین و همکاران خودم در جمعیت هلال احمر در اجرای این پروژه کمال تقدیر و تشکر داشته باشم.

 

 
برچسب ها: مجتبی شیروانی
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی