تاریخ انتشار:۲۱:۲۷ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۳
عصر دنا: کورش قنبری مرداسی با حکم دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی به عنوان سرپرست قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی، سرپرست این قرارگاه را در استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد، در این حکم آمده است:

جناب آقای کورش قنبری مرداسی
نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده به موجب این حکم به عنوان سرپرست قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و نصب العین قرار دادن تقوا جهاد و جهاد در راه خدا، رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و فرامین مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) بتوانید با بهره گیری از همه ظرفیت‌ها و امکانات مادی و معنوی، برنامه‌ها و وظایف محوله را به نحو شایسته انجام دهید و در جهت پویایی و سالم سازی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران گام‌های موثری بردارید.

بدیهی است رویکرد کار جمعی، مشارکت پذیری، جبهه سازی، سازماندهی علاقمندان و نخبگان و زمینه سازی برای حضور و نقش آفرینی اقشار مختلف مردم در این جهاد مقدس از اولویت‌های قرارگاه می‌باشد.

سرپرست قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی