تاریخ انتشار:۱۷:۲۷ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۳
عصر دنا: اتاق رصد جمعیت به همت دفتر امور زنان و خانواده استانداری و با حضور معاونین استاندار کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، اتاق رصد جمعیت استان روز دوشنبه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی و معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و مشاور فرهنگی استاندار  به عنوان چهارمین استان در سطح کشور راه اندازی شد و بر توجه به مولف‌های فرزندآوری تاکید شد.

سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری با اشاره به تصویب قانون جوانی جمعیت و فرزندآوری در ۷۳ ماده و ابلاغ به همه دستگاه ها، گفت: در سطح کشور ۲۶ شاخص برای تشکیل اتاق رصد احصاء و اجازه تشکیل اتاق رصد داده شد که در سطح استان چهار شاخص بد و بدتر احصاء شد.

بتول محمدی بیان کرد: برای تشکیل اتاق رصد مبلغی در نظر گرفته شد و از ظرفیت سازمان های مردم نهاد استفاده کردیم که اطلاعات جمعیتی شهرستان ها و حتی دهستان ها استان در اتاق رصد وجود دارد.

وی عنوان کرد: در نمودار طراحی شده، وضعیت موجود هر یک از شاخص های موثر در رشد جمعیت برای استان نمایش داده شده است.

سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری گفت:در اتاق رصد نقشه جمعیتی ۹ شهرستان استان به تفکیک با لحاظ شاخص های موثر در رشد جمعیت در سال های آینده در این استان بارگذاری شده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی