کد خبر: ۲۶۷۴۰
تاریخ انتشار:۱۱:۳۸ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
در آخرین تمرین تیم ملی پیش از جام جهانی؛
عصر دنا: از آخرین تمرین ملی فوتسال ایران پیش از اعزام به جام جهانی 2024، تصویری منتشر شده که دوئل تن به تن ستاره‌های گلزن را نشان می‌دهد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

ورزش سه: تمرین پایانی ستاره‌های شمسایی برای شرکت در جام جهانی 2024 در شرایطی پیگیری شد که از هر عکس آن آمادگی، عطش برای پیروزی و رقابت هیجان‌انگیز چکیده می‌شود و در جذب‌کننده‌ترین فریم نبرد تن به تن سعید احمدعباسی و حسین طیبی را شاهد هستیم. دو بازیکن کلیدی و تاثیرگذار که تک‌ تیراندازهای تیم ملی در جام جهانی ازبکستان خواهند بود و طرفداران فوتسال روی درخشش این دو ستاره در آوردگاه بزرگ حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند.

در این تصویر، احمد عباسی که گویا با چرخش بازیکنان در نقش عقب‌گیر ظاهر شده و نشان دهنده یارگیری نفر به نفر در تمرینات است، سعی می‌کند برابر ستون کردن حسین طیبی که در آن تبحر خاصی دارد، دوام بیاورد و مانع از رسیدن توپ به او شود.

20791512079150

کاروان تیم ملی فوتسال، صبح روز سه‌شنبه راهی مشهد می‌شود و سپس برای حضور در رقابت‌های جام جهانی 2024، عازم تاشکند ازبکستان خواهد شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی