کد خبر: ۲۶۶۴۰
تاریخ انتشار:۲۳:۰۳ - ۱۸ شهريور ۱۴۰۳
عصر دنا: وزارت کشور عربستان سعودی از اعدام ۳ شهروند این کشور خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

ایلنا: به نقل از روسیاالیوم، وزارت کشور عربستان امروز -یکشنبه- از اجرای حکم اعدام علیه سه شهروند سعودی به دلیل ارتکاب اقدامات جنایتکارانه و خیانت علیه کشور خبر داد.

این وزارتخانه در بیانیه‌ای اعلام کرد که این سه محکوم به نام‌های «طلال بن علی بن خنیفس الهذلی»، «مجدی بن محمد بن عطیان الکعبی» و «راید بن عامر بن مطر الکعبی» که همگی از اتباع سعودی بودند، مرتکب اقدامات جنایتکارانه‌ای در خیانت علیه کشور شدند.

در این بیانیه آمده است: «این سه محکوم از گروه‌های تروریستی حمایت و با آنها ارتباط برقرار کرده و با اتکا به رویکرد تروریستی علیه جان و مال و آبروی مردم، به انجام اقدامات تروریستی با هدف برهم زدن امنیت و ثبات در جامعه تحریک کردند». 

طبق این بیانیه، این افراد به اتهام ارتکاب این اعمال مجرمانه به دادگاه ارجاع داده شده و جرم آنان از سوی دادگاه کیفری تخصصی اثبات و به اعدام محکوم شدند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی