تاریخ انتشار:۲۲:۵۷ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۳
عصر دنا: مدیر برق شهرستان بویراحمد علت بروز خاموشی در منطقه خیابان سردار جنگل شمالی و خیابان های هجرت شهر یاسوج را شدت مصرف برق و ذوب شدن کابل شبکه به تابلو واقع در نبش خیابان هجرت این شهر عنوان کرد.‌
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، محمدحسین فریدونی با بیان اینکه بروز حوادث فنی در شبکه توزیع برق گریز ناپذیر است، گفت: امروز سه شنبه مورخ ۱۳ شهریور حوالی ساعت ۱۹ پیرو تماس تعدادی از مشترکین محدوده خیابان هجرت شهر یاسوج اکیپ اتفاقات مدیریت برق شهرستان بویراحمد به منطقه مذکور اعزام و نسبت به عیب یابی و برقداری مشترکین این منطقه اقدام شد.

 مدیر برق شهرستان بویراحمد ضمن تأکید بر پایداری کلیه خطوط و شبکه برق مرکز استان، افزود: روند عیب یابی توسط اکیپ اتفاقاتی مدیریت برق شهرستان بویراحمد پس از بررسی کامل شبکه این منطقه، به دلیل عبور کابل شبکه به تابلو از لوله فلزی با تأخیر همراه شد و بلافاصله پس از مشخص شدن عیب با تأمین تجهیزات مورد نیاز، همکاران در محل نسبت به ترمیم و اصلاح شبکه تا برقداری مشترکان حضور دارند.

وی ضمن عذرخواهی از مشترکین این منطقه ادامه داد: فولباری ترانس در اثر شدت مصرف برق و یا استخراج غیرمجاز رمز ارز از جمله عوامل احتمالی بروز این حادثه است که با بررسی تخصصی آن اقدامات لازم صورت می پذیرد.

 فریدونی در پایان با درخواست از مشترکان مرکز استان در اعلام گزارش های فوری و دقیق در تماس با سامانه ۱۲۱ مرکز اتفاقات برق استان خاطر نشان کرد: از عموم شهروندان شهر یاسوج تقاضا می کنیم که هرگونه حادثه و دستکاری در تجهیزات شبکه برق به ویژه در ساعات پایانی شب تا ابتدای صبح توسط افراد ناشناس را به فوریت و از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ مرکز پلیس استان و یا سامانه ۱۲۱ مرکز اتفاقات برق استان گزارش کنند.

 

برچسب ها: قطعی برق
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی